Dames, Zien jullie ook wat ik zie. Ben absoluut geen kenner, maar ik denk toch echt een jongetje te zien. Zien jullie het ook of is het de navelstreng ? XXX Tumtummetje
Misschien zo beter? Niet kijken naar het pijltje, want daar is het niet. Dat is van degene die de echo maakte
ik moet eerlijk bekennen dat ik dit echt een hele slechte echofoto vind ik kan er niet eens een baby uit opmaken, en nu heb ik toch aardig wat echo's achter de rug met 6 kinderen
Haha, het is inderdaad niet zo'n goede foto, ik heb de foto gemaakt van mijn beeldscherm. Dit is van de echo Dvd. Heb geen foto's helaas. je kijkt zeg maar van onder de billen. Een stuk links van het pijltje zie je een soort rondje... ik dacht eigenlijk dat dat de balletjes waren..
Als je het zo graag wilt weten waarom vraag je het dan niet bij dr vk? Haha Nu ben je alleen maar aan het vissen.
Ow ik weet het, maar ik wil eigenlijk het geslacht neit weten... tenminste, dat is de bedoeling.. Maar hoe verder ik in de zwangerschap kom, hoe meer ik het wil weten en ik heb nu ook nog eens extra groei echo's (ivm ziekte van Crohn voor de zekerheid) en nu wordt er steeds aan mij gevraagd of ik het geslacht wil weten en zo niet.. dat ik dan even opzij moet kijken hihi.. en vissen blijft leuk
Als je het niet wilt weten waarom loop je dan hier te vissen wat wij denken Snap dat het leuk is maar straks heb je er achter spijt van omdat je het hier gevraagd hebt. Als je het echt wilt weten vraag het dan bij de gyn.
Het zou kunnen, maar omdat de foto niet bewust is gemaakt, kan het ook wat anders zijn. Als de echoscopiste echt een foto van het geslacht maakt, kun je het goed zien anders niet/lang niet altijd. Als je zeker wilt weten of je een jongen of meisje krijgt, vraag dan bij de volgende echo of men wil kijken. Nu weet je nog niks
Ik weet het, jullie hebben ook helemaal gelijk! Mijn gevoel zegt meisje, maar de echo zegt jongen. We hebben nu een jongen en een meisje, dus het maakt ons helemaal niks uit, maar ben gewoon te nieuwsgierig
Je twijfelt of je het wilt weten dus je moet het gewoon laten rusten. Denk er over na en vraag het bij de volgende echo als je het dan toch wilt weten.