Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger ik heb met 8 weken en 6 dagen een goeie echo gehad en heb met 11 weken krijgen we een termijn echo maar ik begin me zorgen te maken .. ik heb sinds een kleine week minder last van de symptomen die ik had. Ik was elke ochtend misselijk last van veel pukkeltjes af en toe gerommel in de buik en gespannen borsten met gevoelige tepels. Nu zijn al die symptomen weg en heb ik alleen nog opgezette borsten en gevoelige tepels.. ik maak me zo zorgen ik heb al eerder een miskraam en een missed abortion gehad.. Moet ik mij nu ook zorgen gaan maken of is dit normaal??
Goedemiddag, ik kan me goed voorstellen dat dit je onzeker maakt. Toch hoeft het echt niet te betekenen dat er sprake is van een missed abortion. Rond deze periode worden de klachten vaak minder, omdat je hormoonspiegels weer veranderen. Hierdoor kan de misselijkheid bijvoorbeeld ineens helemaal over zijn. Succes en hopelijk heb je met 11 weken een goede echo! Groetjes Monique
Dank je wel! Dat is toch wel weer een opluchting! Pff ik wou dat ik wat meer kon genieten dan me alleen maar zorgen maken hihi