Grote voeten?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jolanda1984, Dec 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

Dec 15, 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi dames misschien een rare vraag maar hebben jullie ook zulke grote voeten nu je zwanger bent? Ik heb altijd al grote voeten gehad. Maat 41 maar nu word het wel heel erg! Pas nog net in maat 45! Vreselijk vind ik dat, weet iemand of dit nog overgaat? Hebben jullie ook zon moeite om je schoenen aan te krijgen? Mijn buik zit echt in de weg daarbij haha x x x

2. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

Jun 12, 2007
    168
    0
    0
    Volgens mij zijn mijn voeten wel iets dikker geworden. Het kan natuurlijk dat je meer vocht vasthoudt. Daardoor heb je misschien ook een grotere schoenmaat nodig. Als het vocht is, dan trekt het na de bevalling als het goed is heel snel weer weg. Ik hoop dat deze gedachte je een beetje gerust kan stellen.

Succes!

Liefs,
    Sonja

3. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

Dec 15, 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Dankje:) ja ik hoop dat het weg trekt . . X

4. Niet meer actief

Zijn je voeten echt groter geworden, of vooral breder? Ik neem aan dat laatste en dan zal het, zoals prinsessebes al zei, waarschijnlijk vocht zijn en ben je er na de zwangerschap vrij snel weer vanaf. Een vriendin van me had t ook hoor, die droeg ook 2 maten groter dan normaal. Je zou ook eens kunnen kijken naar een ander model, een wat bredere schoen, als het inderdaad om de breedte gaat.

Overigens, 41 is toch ni zo groot? ;)

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Goh, daar heb ik nog nooit van gehoord zelfs! :confused:

Ik draag gewoon nog steeds m'n eigen schoenen. Kan ook niet denken dat ze nu krapper zitten dan normaal eigenlijk...

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ik heb ook grote voeten, maat 42/43 en ik hoop niet dat ze inderdaad nog groter worden dan. :(

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is precies wat ik ook dacht idd....

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

:) Ja ik kan nou al zo moeilijk leuke schoenen vinden! Het gaat allemaal maar tot 41 :evil:

9. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

Dec 15, 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ja dat heb ik ook leuke schoenen schiet al niet op bij mij nooit geweest ook maar om nou de rest van mijn leven op mannen gympen te lopen:( x x x

10. Shaceaby

Shaceaby Lid

May 23, 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Mijn voeten zijn ook dikker geworden waardoor ik ook 1 tot 2 maten grotere schoenen moet kopen.

Normaliter heb ik maat 41/42. Ik was dus heel bang dat ik niets zou vinden.

Laatst was ik aan het winkelen in Rotterdam en zag in bij van Haren dat ze ook hele grote maten damesschoenen verkochten.

En tot mijn verbazing waren ze nog erg mooi ook. Ik heb hele leuke instappers met een beetje puntige neus gekocht voor maar 20 euro. :D

Als ik het goed heb gaan ze tot maat 45.

De schoenen staan niet allemaal uitgestald in de winkel, dus je moet het ff aan een verkoper vragen wat ze in het assortiment hebben. Maar het is zeker de moeite waard ff te gaan kijken!

Ik ken ook nog een andere winkel in Rotterdam waar ze grote maten schoenen verkopen alleen is het daar een stuk duurder maar dan heb je ook wel wat.

http://www.calandschoen.nl/user/home.php

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

11. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

Dec 15, 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Wow dat wist ik niet super zeg! Ik ga zeker kijken binnenkort :)

12. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Gelukkig had ik dit probleem in de zomer. Ik kon echt geen schoenen aan, droeg alleen slippers.
    Na de bevalling zijn je voeten binnen een week weer ongeveer normaal.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Mijn voeten zijn ook groter geworden, niet alleen dikker. Had van de zomer schoenen gekocht in een maat groter, mijn eigen maat pastte niet. Had al meer schoenen gepast, maar moest allemaal een maat groter.

Mijn winterschoenen zaten altijd redelijk ruim, nu krijg ik ze nauwelijks meer aan. Niet alleen in de breedte, ze passen er in de lengte ook nauwelijks meer in.

Komt toch meer gewicht op je voeten te staan, je gewrichten worden weker waardoor je botten iets meer uit elkaar staan en je houdt vocht vast.

Share This Page