Hoi, Mijn vraag was zijn er hier nog meer mensen met enorme spataderen in het schaamgedeeldte? Helaas heb ik hier sinds 13e week last van en het wordt alleen maar erger slapen is een ramp maar te lang lopen of zitten ook.( ben nu 30 weken) Heeft iemand misschien tips om de spanning tegen te gaan? heb al wel een breukband i.v.m een liesbreukje hierdoor neemt de spanning wel af tijdens het lopen maar helaas lukt het mij niet om hem tijdens zitten en het slapen om te hebben. En weet misschien iemand of dit na de zwangerschap weer weggaat? groetjes lot
hoi , Ja klopt maar ze zitten bij mij helaas helemaal in het schaamgedeelte en lies... Ook lopen ze over mijn been, heel raar maar aan 1 kant. Steunkousen zijn helaas te kort. groetjes
Probeer het middel Curanol eens, dit is een middel tegen spataderen en aambeien, ze hebben tabletten, een zalf en zetpillen, ik ben pas begonnen met de tabletjes en de zalf en het werkt erg goed! Je kunt het bestellen op www.curanal.nl Voor de zalf heb je geen recept nodig voor de tabletjes wel, kun je gewoon via je huisarts vragen, Succes!