aaaaaah ik als paniekzaaier heb echt de meest stomme verhalen in mijn hoofd gehaald en ik ben dus echt doods bang voor morgen! morgen om half 1 heb ik mijn eerste echo. ik ben echt naar van de zenuwen. duimen jullie meer dat ik me voor niets druk loop te maken
Ik duim voor je mee!! had vandaag mijn 2e echo, en oooow wat was ik blij met een kloppend hartje! Succes morgen!!!!
Hey Amfy, ik was ook zo zenuwachtig bij de eerste echo van onze tweede spruit.... Begrijp helemaal hoe je je voelt. Duim voor je, het gaat vast geweldig zijn om je boontje te zien met knipperend hartje erin!!!
tis echt een ramp! ik dacht dat het met een 2e wel iets anders zou zijn maar helemaal niet hoor drama!!! hahaha
ik duim met je mee!! wij waren ook beetje gerustgesteld met een kloppend hartje te zien met de eerste vroege echo..
Goed nieuws zie ik! Top! Janneke, jij ook heeeeel veel succes! (ik voel de spanning zelf weer aaaarrghh krijg er hartkloppingen van)
de echo was helemaal goed! mooi kloppend hartje echtgaaf weer. wel moet ik door mijn schildklier naar de gyn maar daaarom krijg ik volgende week nog een keertje komen voor een echo bij de vk (las afscheid zeg maar)