20 weken sprong??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lelie12, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hai dames

Wat voor gedrag hadden jullie kindjes tijdens de 20 weken sprong??
    Merkten jullie veel verandering met daarvoor?

Mijn dochter wil alleen maar bij mij zijn. Wordt snachts regelmatig weer wakker. Slaapt overdag heel slecht. Ook zit er totaal geen ritme meer in de dag.

Vandaar dat ik benieuwd was of dit bij "de" sprong hoort...(normaal gedrag is rond deze leeftijd)

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onrustig drinken, vaker weer wakker s nachts. Huilerig en zeurderiger dan anders.
    Duurde bij ons 2 weken. Daarna was en is het nu nog een heerlijk kind. Ze kan sinds die sprong rollen van rug naar buik en schuiven/tijgeren en ontdekt daardoor allemaal nieuwe dingen wat haar weer uitdaging geeft. Het leek wel tijdens de sprong alsof ze zat te wachten totdat ze eindelijk meer kon en gefrustreerd was dat het nog niet zo ver was..

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Dankje voor je reactie
    Op zich vertoont mijn dochter al wel dingen die na de sprong zouden komen.. Zoals ook draaien van buik naar rug.. Maar voor de rest vertoont ze wel het gedrag alsof ze midden in de sprong zit.

Sliep ze ook het liefst in jouw armen??

4. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Ze draait wel op haar zij maar buik lukt nog niet.
    Ze lijkt gewoon heel snel verveeld. En kan soms ook ineens heel hard gaan huilen terwijl ze bijv in wipstoeltje zit

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, slapen wordt hier in bed gedaan, al vanaf het begin af aan.
    In bed als we thuis zijn. Als we onderweg zijn in de kinderwagenbak. Wordt ook niet in de box geslapen, ben daar nogal streng in..
    Vertoont ze vermoeidheidssignalen, hup naar bed toe.
    Maar kan me voorstellen dat als ze gewend zijn bij jou te mogen slapen dat ze dat dan wel doen in een sprongetje.

Deel Deze Pagina