Lieve Allemaal, Ik wil even mijn eigen onrust delen met jullie. Ben nu 16 +5 weken zwanger van ons eerste kindje. Sinds twee weken ben ik misselijk en moet ik veel vuldig overgeven. Vanochtend wakker geworden met diarree en toen ik wat lichtroze afscheiding op het toiletpapiertje vond tot twee maal toe, heb ik de verloskundige gebeld. Om lang verhaal kort te maken, moest mijn huisarts bellen en daar even verder vragen. Zo gezegd zo gedaan naar huisarts gebeld en toen mijn urine ingeleverd, geen blaasontsteking of urineweginfectie, maar wel +2 eiwitten en bloedlichaampje. Huisarts heeft me bloeddruk gemeten netjes 115/60, buik gevoeld geen pijnlijke harde bovenbuik en ook nog uitwendig en inwendig onderzocht. Ze kon niets vinden en zwangerschapsvergiftiging kan het niet zijn ivm nette bloeddruk. Maar nu toch eiwitten dus urine op de kweek en volgende week hopelijk meer bekend.... Heeft iemand ook wel eens eiwitten en bloedlichaampje in urine gehad, zonder hoge bloeddruk? Wat was het dan.. Ben benieuwd wat het is of dat het gelukkig niets is. Moest ff me verhaal kwijt schrok toch even ervan. Daarnaast ben ik pas sinds 2 weken misselijk zijn er vrouwen die tot bepaalde week zich ook toppie voelde en daarna in alle volledigheid misselijk werd?