Mijn hemel... dit is toch gewoon ongelofelijk hoe er met mensen omgegaan wordt?! Het gaat hier om twee levens en ze sturen je gewoon naar huis?! Ze moeten ingrijpen en direct een cerclage plaatsen! Geen onzin over dat het kindje toch niet levensvatbaar is nu (vaker gehoord dat ze pas vanaf 24wkn iets doen ) die cerclage kan het rekken tot 25 weken als het moet!!! Sluit me aan bij Berte over het UMC RADBOUD! Sterkte meis!!
Jeetje wat een lapzwansen zeg! Ik werd met 29 weken naar het zh in zwolle gestuurd door de vk. Ik moest van het zh direct komen, want dan konden ze nog onderzoeken doen voor het evt door zou gaan zetten. Bloedverlies en buikpijn. Ik ben bij binnenkomst direct aan de ctg gelegd, echo gehad, bloed geprikt en urine opgevangen. En dat allemaal binnen eem half uur tijd. Er bleek geen reden te zijn voor het bloedverlies, maar met die termijn nemen ze geen risico's. Tijdens de ctg bleek dat het inderdaad weeen waren, maar dan als een constante pijn, maar voor die zekerheid er was lag ik al aan de remmers en longrijpingsspuiten. Dring er echt op aan meid, ook met 20 weken kunnen ze genoeg doen. Sowieso lijkt het me verstandig dat ze naar een eventuele oorzaak gaan zoeken. En als ze echt niet willen luisteren; ander zoekenhuis opzoeken!
Ik zal je even geruststellen, ( poging tot) ik heb rond die tijd ook veel bloed verloren en zit nu week 27 bij mij komt het omdat de placenta voor mijn baarmoedermond ligt... Maar heel veel sterkte en medische hulp eisen!
Het gaat al wat beter! Komende week heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis. Inmiddels weer echo's gehad en baby doet het heel goed. Ik ga wel eisen dat ze deze week de boel weer gaan meten e.d.