20 weken veel bloed

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamavanK, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Mijn hemel... dit is toch gewoon ongelofelijk hoe er met mensen omgegaan wordt?!

Het gaat hier om twee levens en ze sturen je gewoon naar huis?! Ze moeten ingrijpen en direct een cerclage plaatsen! Geen onzin over dat het kindje toch niet levensvatbaar is nu (vaker gehoord dat ze pas vanaf 24wkn iets doen :( ) die cerclage kan het rekken tot 25 weken als het moet!!!

Sluit me aan bij Berte over het UMC RADBOUD!

Sterkte meis!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Jeetje wat een lapzwansen zeg!
    Ik werd met 29 weken naar het zh in zwolle gestuurd door de vk.
    Ik moest van het zh direct komen, want dan konden ze nog onderzoeken doen voor het evt door zou gaan zetten. Bloedverlies en buikpijn.
    Ik ben bij binnenkomst direct aan de ctg gelegd, echo gehad, bloed geprikt en urine opgevangen. En dat allemaal binnen eem half uur tijd.
    Er bleek geen reden te zijn voor het bloedverlies, maar met die termijn nemen ze geen risico's. Tijdens de ctg bleek dat het inderdaad weeen waren, maar dan als een constante pijn, maar voor die zekerheid er was lag ik al aan de remmers en longrijpingsspuiten.

Dring er echt op aan meid, ook met 20 weken kunnen ze genoeg doen. Sowieso lijkt het me verstandig dat ze naar een eventuele oorzaak gaan zoeken.

En als ze echt niet willen luisteren; ander zoekenhuis opzoeken!

3. Mama13

Mama13 Actief lid

Dec 12, 2012
    148
    4
    18
    Ik zal je even geruststellen, ( poging tot) ik heb rond die tijd ook veel bloed verloren en zit nu week 27 bij mij komt het omdat de placenta voor mijn baarmoedermond ligt... Maar heel veel sterkte en medische hulp eisen!

4. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    En hoe gaat het?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd!

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    ik ook!

7. MamavanK

MamavanK Bekend lid

Aug 25, 2010
    526
    81
    28
    Het gaat al wat beter! Komende week heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis. Inmiddels weer echo's gehad en baby doet het heel goed. Ik ga wel eisen dat ze deze week de boel weer gaan meten e.d.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Fijn dat het beter gaat!

Heb je wel nog veel bloedverlies gehad?

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620