Hoi allemaal, Even benieuwd..bijna 21 wkn zwanger en piercing (staafje) zit nogsteeds in mn navel, stoort niet maar twijfel toch om deze eruit te halen of evt te vervangen voor een zwangerschaps-piercing. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zou er wel alvast een zwangerschapspiercing in doen heb ik zelf ook gedaan rond die tijd, bij mijn eerste zwangerschap en ik heb 2 piercings in mn navel (zowel boven als beneden). Het is fijner en ook je huid heeft gewoon meer ruimte.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap die piercings geprobeerd maar het ging heel de tijd ontsteken. Uiteindelijk er maar helemaal uitgehaald. Maand of twee na m'n bevalling geprobeerd en het gat was nog open dus toen maar weer gewone gaan dragen.
Ik kon zelfs geen zwangerschaps piercing zoveel spanning stond erop. Maar das voor iedereen anders. Maar.houd t wel goed in de gaten.
Heb hem eruit gehaald tijdens mijn eerste zwangerschap. En nooit meer erin gedaan. vond mijn buik, en leeftijd, er ook niet zo geschikt meer voor
met 19 weken een zwangerschapspiercing in gedaan op advies van de verloskundige. m'n buik is nog helemaal niet groot dus echt nodig was het nog niet. de piercing ging wel meteen ontsteken dus onder de douche met unicura zeep schoongemaakt en dan 's avonds met sterilon ontsmet. ook hebben we een stukje van de piercing afgeknipt want hij was veel te lang en er balletjes van m'n andere piercing opgedraaid. dacht dat ik meteen allergisch was voor de balletjes, ander materiaal ofzo. na een week nergens meer last van.
Heb een zwangerschapspiercing gedragen vanaf een week of 20. Er kwam op het laatst heel veel spanning op te staan. Heb hem een tijdje na de bevalling uitgedaan omdat ik het niet mooi meer vond bij mijn veranderde lichaam... het gaatje en eromheen is er door de zwangerschap niet mooier op geworden bij mij
Ik heb bij week 8 (groeide erg hard) een zwangerschapspiercing ingedaan lichaam leek het ff niet leuk te vinden dus ging ontsteken goed blijven schoonmaken en uiteindelijk was het eraan gewend vind het super fijn zitten
Beide keren gewoon mijneigen piercing( staafje) in kunnen houden en had toch beste buik van de eerste...
Bij mij stond mijn buik en navel zoveel onder spanning dat ik hem eruit heb gehaald rond de 17 weken en het maar zo heb gelaten, en daar heb ik ook geen spijt van, want het zat gewoon echt niet lekker meer.