20 weken zwanger 4 dgn lang buikpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Baby2013, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2013

Baby2013 Nieuw lid

6 jan 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 20 weken zwanger en heb al sinds 4 dagen last van buik en rug. Daarbij voel ik me ook beroerd koortsig, futloos en misselijk.
    Ik heb een ab kuur tegen blaasonstrking al 3 dgn maar voel me niet beter. Ik ga me nu wel ongerust maken. Iemand hier meer ervaring mee.

Groetjes

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Sorry geen ervaring mee maar heb wel gehoord dat de griep weer heerst.
    Misschien een combinatie?

Beterschap!!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als je het niet vertrouwd bel dan je vk ff

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Een virusje is niet ondenkbaar in deze tijd...
    Ook de buikpijn kan heel goed voorkomen, met of zonder griepverschijnselen, omdat je baby en baarmoeder nu een flinke groeispurt doormaken.
    Als je bezorgd bent gewoon even langs je ha of de vk, maar hopelijk ben je snel van de klachten af. Kan ook door de antibiotica komen dat je je nu zo voelt.

5. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Hoi!

Sowieso als je het niet vertrouwd de vk bellen, daar zijn ze voor!

Wat ik wel had met de 20 weken was veel last van banden pijn omdat blijkbaar rond die tijd de baarmoeder weer veel groeid.. Heb er wel een week veel last van gehad. Lekker op de bank gaan liggen met een warme kruik is dan wel erg fijn!
    Maar nogmaals val de vk maar lekker lastig als je het niet vertrouwd! Daar zijn ze voor en liever een keer te vaak als te weinig bellen!

Succes! En nog een fijne zwangerschap!

Liefs

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb dat met 21 weken gehad. Ik voelde de kleine toen ook heel weinig dus ik was best ongerust. De vk zei dat het ws een groeispurt van de kleine was. Daarom was ie zo rustig en had ik last van mn buik, rug, vermoeidheid. Achteraf gezien kan dat best kloppen want mn buik is flink gegroeid!

Deel Deze Pagina