5 weken zwanger, alle symptomen ineens weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LittleAngel22, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Zoals de titel al zegt, ik ben 5 weken zwanger maar ineens zijn alle symptomen weg..

Al voor ik positief getest had, wist ik zeker dat ik zwanger was, voelde het gewoon! Was uiteraard ook dolgelukkig dat m'n gevoel goed zat :)

Heb sinds n week of 2 allerlei symptomen. Pijnlijke borsten, zere onderrug, slapeloze nachte, puistjes, soms misselijk, krampjes/steken. Vanmiddag was dit alles er ook nog, maar sinds een paar uur is het ineens weg.. incl t gevoel dat ik zwanger ben!

Vind het dood eng, want heb ik april een miskraam gehad, en ben als de dood dat het nu weer fout zit..

Iemand ervaringen hier mee? Is het normaal dat de symptomen weg gaan? (en misschien later weer terug komen?)

2. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dat is echt heel normaal hoor. Dat komt en dat gaat. Kan zelfs wel weer dagen duren voordat je weer iets merkt. En dan denk je was het maar weggebleven als je weer staat te kokhalzen omdat je bijv iets smerigs ruikt.;)

3. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Gelukkig maar! Maak me zo'n zorge.. Schiet in de stress als ik niks voel, schiet in de stress als ik wel wat voel. Wordt echt gek van mezelf! :p

4. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Heel herkenbaar meid. Dit had ik ook in het begin. Pas nu begin ik erin te geloven dat het goed gaat deze keer.
    Mijn kwaaltjes waren ook heel wisselend en heb bv maar even pijnlijke borsten gehad. Daarna alleen nog wat gespannen maar ook dat werd minder (of je voelt het misschien minder omdat je eraan gewend raakt dat ze anders voelen).
    Geen zorgen meid!!!! Komt vast goed. Zolang je geen buikpijn hebt of bloed verliest, is er niks aan de hand.

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hier ook de herkenning. Ik vind het ook vreselijk spannend. Ik was di en wo misselijk, nu af en toe nog, maar niet meer de hele dag. M'n bosten merk ik weinig aan, zijn alleen wat gespannen/zwaar. Verder ben ik aan de diarree en moet ik de hele tijd boeren. Ik kijk wel steeds al ik naar de wc ga of ik niet gebloed heb... Ik kan niet wachten tot het 18 oktober is!

6. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @happinnes - dat is helaas ook niet helemaal waar.. Want toen ik de 1e keer zwanger was, en dus een miskraam kreeg, had ik geen bloed verlies of buikpijn, en bleef alle symptomen gewoon houden. Kwamen er pas achter met de 1e echo..

@ Mir-dat doe ik idd ook! Elke keer toch even kijken.. Spannend 18 okt.! Ik mag 16 okt, kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is

Deel Deze Pagina