Dames, hebben jullie ook dagen dat jullie je ellendig voelen en daarna weer dagen lang vrijwel geen symptomen??? heb nu al voor de 3e dag achter elkaar bijna nergens last van heel af en toe een klein krampje, borsten zijn wel nog groter hoor maar veel minder gespannen, aders wel nog goed zichtbaar. veeeel witte afscheiding.... Andere dagen zijn borsten grooooot, veel meer gespannen etc. Al met al geen signalen dat er iets mis is, maar toch maakt het me erg onzeker, Hoop snel wat meer gerustgesteld te zijn
Dit is heel herkenbaar dus maak je je echt geen zorgen. Ik heb het (vooral in de eerste 12 wk) ook heel veel schommelingen in de symptomen gehad. De ene dag erg misselijk, de andere dag erg moe en dan weer nergens last van. Het komt en het gaat. Heel normaal hoor
Dank je wel Loes, voor je reactie. Ik dacht dat je onzeker was voor je zwangerschap over het al dan niet lukken om zwanger te worden, maar de afgelopen 4 weken heb ik uitgevonden dat het zwanger zijn nog veel meer onzekerheden met zich mee brengt... Zal blij zijn als ik 5 september weer een kloppend hartje heb gezien bij de VK
En het houdt nooit meer op hoor Nu is het die eerste 12 weken dat je bezorgd ben of het wel goed gaat, dan ga je bezorgd zijn of hij/zij wel vaak genoeg trapt, dan ga je bezorgd zijn over de bevalling, als hij/zij geboren is ga je je zorgen maken of hij/zij wel genoeg eet, als ze nog wat groter zijn maak je je zorgen dat ze vallen/stoten, nog groter en dan gaan ze naar school/wegen oversteken/fietsen... Begrijp me niet verkeerd! Ik bedoel het positief! Ik had namelijk hetzelfde in het begin van mijn eerste zwangerschap en toen vertelde mijn moeder dit. Toen ik er zo naar ging kijken kon ik het wat beter in perspectief zien en wat meer loslaten. Misschien helpt het jou ook een beetje Ik hoop dat je maandags een goede echo hebt!!! Liefs
Dank je wel dames. Ben mij hier ook gewoon ter degen van bewust hoor, alleen grrrrrrrrr ik heb er zo lang over gedaan dus dan heb je nog eens extra die drang dat het goed MOET blijven gaan...... lief van jullie dat jullie je de moeite doen mij een beetje gerust te stellen...... enne..... geniet beiden nog lekker van jullie zwangerschap, ik ga dat ook echt proberen xxx