Hey meiden, Even mn verhaal kwijt. Drie miskramen gehad, waarvan 2 in 2012. Alles leek goed te gaan, om de week echo's, alles goed. Vanavond na harde ontlasting bloed. Keren daarna ook. Ik in paniek en t ziekenhuis gebeld. Daar aangekomen ineens een hele grote plons bloed tot op mn schoenen. Dacht dat het vruchtje er uitgekomen was. Heb dit eerder ineens patsboem gehad bij 12.4 wk. Bij de echo toch een kloppend hartje, misschien bloed achter de placenta. Ivm vele bloedverlies kleine kans dat het goed gaat. Nu opgenomen, heb liever dat het hier mis gaat dan thuis. Weinig bloedverlies op het moment, leef nog in een roes. Weet nog niet hoe ik dit ooit moet verwerken, ben zo bang dat er nooit een 2e komt. Miskramenonderzoek kwam niets uit. Er moet toch een oorzaak zijn?!!!
Oh wat rot voor je! ik duim alleszins dat het toch allemaal goed komt! Heel veel sterkte in elk geval!
Bedankt meiden. Ben weer thuis. De echo vanmorgen was goed, het hartje klopte stevig, maar ja daarmee is nog lang niet gezegd dat het goed gaat. We gaan dus weer een onzekere periode tegemoet.
Ik heb bij mijn dochter ook veel bloed verloren en ook zoveel dat ik opgenomen werd, mijn laarzen stonden vol... Toen ook een spartelend kindje. Ze hebben toen mijn fosfolipiden en cardiolipiden nog eens gecheckt en ik blijk het antifosfolipidensyndroom te hebben. Sindsdien moet ik mezelf prikken bij zwangerschap (fragmin) en gaan de zwangerschappen dan goed. In mei bleek ik zwanger zonder dat inkjet wist. Ik prikte mezelf dus ook niet en dit is dus helaas weer mis gegaan. Nu weer zwanger met medicatie. Ik heb overigens echt gestaan op verder onderzoek. Sterkte!
Hey meiden, bedankt! Gisteren op de echo weer ons kindje gezien, alles was goed met de kleine. Alleen onder het kindje bij de baarmoedermond zit een hematoom van 4x6 cm. Volgens de gyn een gunstige plek. Hij was positief. Als ik weer bloed verlies komt het daar dus door. Vind het wel lastig dat ik nu nog steeds niet echt volledig zonder zorgen kan genieten van mijn zwangerschap.
Jammer dat je zo onzeker bent tijdens je zwangerschap! Gelukkig gaat alles nog goed. Sterkte met die onzekerheid hoop echt dat er een moment komt dat je kan genieten!