Herkent iemand het??? Nu het laatste trimester bijna ingaat moet ik ineens weer supervaak plassen. Ik heb iig geen blaasontsteking, is inmiddels 3 keer gecheckt haha.
Ja! Vooral 's nachts. Daarnaast merk ik dat de kleine lekker tegen m'n blaas trapt, dan krijg ik het gevoel alsof ik heel nodig en veel moet plassen, en dan is het vaak maar heel weinig...
Hier precies hetzelfde Ik "zeik" m'n eigen kwijt hahaha Kan wel aan het lopen blijven.. Ook al 3x gecheckt op blaasontsteking, maar dat is het niet. Ik denk doordat de baby steeds groter word hij/zij ook steeds meer drukt op je blaas, vooral dadelijk met het indalen
jà. Alleen merk ik dat het de eene dag erger is dan de andere. Ook krijg ik meteen last van harde buiken als er maar een beetje urine in de blaas zit. Daardoor ga ik ook al sneller plassen omdat het gewoon geen fijn gevoel is. Gisteren stapte ik in de douche en ineens voelde ik iets langs mijn benen gaan,dacht eerst dateert vruchtwater was. Heb even zitten blazen op mijn handpalm maar er kwam niks..zal ook wel urine zijn geweest.
Oja..dat is zeker het geval..ik ga minstens 20x per dag (24 uur) naar de wc... Druppeltjes steeds, om gek van te worden.. Maarja, er ligt dan ook ruim 3 kilo op mijn blaas...t hoort erbij!
hier ook hoor. Vooral als de kleine precies op een bepaalde manier gaat liggen, drukt ze zo op mijn blaas dat ik ook echt denk dat er een olifantenstraal uit gaat komen op het toilet en dan blijken het 2 druppels te zijn.
Ja, ook hier ben ik weer flink aan het plassen geslagen! Overdag niet zo'n ramp... Maar 's nachts... Pfff... Voor mijn gevoel moet ik er ieder half uur uit. Zal wel door de kleine komen, want ik zorg dat ik op de avond niet superveel meer drink...
Ik nog niet, met de andere zwangerschappen was dat wel heel erg. Elke nacht 2x er uit. Met deze hoef ik pas smorgens als ik opsta voor school van kids. Misschien omdat ons meisje ook erg klein is?? Is minder druk op de blaas, denk ik.
4 x per nacht is af en toe nog niks.... Iedere keer als ik net goed en wel slaap dan kan ik er weer uit.
Ik heb het al de hele zwangerschap. 4 tot 6 keer snachts eruit. de topscore tot nu toe is 15 keer. ben er al aan gewend en kan alleen maar hopen dat het niet nog erger wordt . Heb wel de indruk dat de kleine vrij laag ligt en veel op men blaas stampt.
Ik kan net zo goed in de wc slapen, elke half uur zowat naar beneden lopen om te plassen en vooral als ons meisje op mijn blaas springt.
Weet er alles van, dan MOET je echt NU plassen en verwacht je een heel meer te kunnen vullen maar zijn het maar een paar lullige druppeltjes. Dat dan ongeveer om de 30 minuten Ik merk wel dat hoe meer je drinkt hoe dankbaarder het plasje is