Ik heb een vrij grote vleesboom die gelukkig na onderzoek aan de buitenkant van mijn baarmoeder blijkt te zitten. Deze vleesboom zorgt er momenteel wel voor dat de echo's vrij weinig laten zien, wat me wel zorgen baart. Ik heb wel een kloppend hartje mogen zien, maar iedere keer is het op de echo wel langdurig zoeken waar er iets zit en of je weer een kloppend hartje mag zien, echt wel killing, pffffffffffff... allerlei ervaringen zijn welkom, ben benieuwd of er meer mensen hiermee te kampen hebben gehad.
Hey hoi, Ik heb een vleesboom aande buitenkant van mijn baarmoeder en 4 vleesbomen in de baarmoedr zelf. Ook bij mij waren de eerste echo's wat onduidelijk, maar na 12 weken prima echo's gehad. Ik ben morgen 18 weken zwanger. Wat ik nu alleen merk is dat ik vrij veel buikpijn klachten heb. Volgens mijn gyn komt dat door de vleesbomen. Het is lastig en vervelend, maar kan geen kwaad. Ik heb ook begrepen dat het voor het kindje niet echt kwaad kan, maar de risico's na de bevalling zijn het grootste. Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat de kans dat mijn baarmoeder goed terugkrimpt naar normale afmeting kleiner is. Ook beval ik met een infuus zodat, wanneer nodig, er direct medicatie toegedient kan worden om de baarmoeder te laten krimpen. Wanneer dit niet vlot gebeurt kan je namelijk erg veel bloed verliezen. Hopelijk heb jij ook bij 12 weken een mooie duidelijke echo!
Had ook n behoorlijke vleesboom maar ben gewoon bevallen en zwanger geweest zonder problemen. Denk dat het niet te veel problemen geeft tenzij dat ie zo groot wordt dat hij de baarmoeder ingroeit maar daar heb ik nog nooit iets van gehoord in m'n omgeving. Succes met de volgende echo , denk dat je binnen een paar weken wek een mooier beeld hebt tijdens de echo's hoor ...