Hi meiden, Ik ben nu pas 4 weken zwanger en normalerwijze vind ik chocolade zoooooo lekker maar nu zoooooo vies!! Vind dat zo jammer! Haha En mn vriend ging een straciatella toetje eten en ow my!!! Moest me echt beheersen om niet te spugen,wat een verschrikkelijke stank!! Wanneer kregen jullie dit?? Liefs, Hopefulness
Ik had dat ook in het begin heel erg. Nu drink ik volop chocolademelk en laat ik chocolaatjes niet meer liggen.. heerlijk! Het gaat dus misschien wel weer over.
Ik had het ook met chocola en cola (2 dingen waar ik verslaafd aan was) Sinds week 13 wel weer meer trek in chocola nu ook weer paaseitjes in huis gehaald tijdens je zwangerschap veranderd je smaak, en helaas niet altijd op de manier zoals je zou willen.. Ik lust bijv ook geen kip meer
Yup, dat was hier één van de duidelijkste symptomen van mijn zwangerschap: ik als chocoladejunk lustte geen chocola meer! Wat baalde ik daarvan! Daarentegen was de salami niet aan te slepen... Toen ik zo'n 14 weken was sloeg het weer helemaal om. Ben inmiddels weer de zoetekouw en is de chocola niet aan te slepen. Gelukkig maar!
Ik had het met cheeste&onion chips ik vond ze altijd zo heerlijk!!! Maar toen ik 8 weken was, trok mn man een zak open en ik zat in de woonkamer, en die geur werd ik kotsmisselijk van, wist niet hoe snel ik naar de wc kon. Sinds dien die chips niet meer in huis gehaald
Haha wees blij, ik vind alle slechte dingen opeens extra lekker. En lust opeens geen kipfilet meer, en ben een drama met avondmaaltijden. Vreselijk irritant!!
Chocola vind ik gelukkig nog steeds heerlijk. Maar warm eten/avondeten daarentegen, vind ik nog steeds niet lekker. Gesmolten kaas over de macaroni bijvoorbeeld vind ik afschuwelijk ruiken. Dit heb ik ook een hele tijd gehad met gebakken aardappelen en patat. Wat stinkt dat zeg die frietlucht!
Bedankt meiden!! BeN blij dat ik biet de enige ben met deze dingen haha! Iedereen succes met de zwangerschappen! Liefs, Hopefulness
Het was voor ons de reden om een zwangerschapstest te doen. Normaal ben ik een echte chocojunk, en zeker als ik ongesteld moet worden. Nu was ik iets overtijd en van chocola moest ik letterlijk overgeven. Nu lust ik het wel weer maar het is nog steeds niet zoals vroeger. Ik eet wel veel pringles nu, die ik vroeger niet eens lustte. Heel gek. Maar het zal wel weer bijtrekken denk ik.
Hier ook: chocola en koffie de eerste 20 weken vies. Daarna ginghet goed, maar wel liever melkchoco terwijl ik normaal een >70% puur typje ben.
hahaha, herkenbaar! Ik neem wel hagelslag op brood, maar dat doet me ook niet zoveel. De aanblik van een chocolaatje vind ik al vies! Heb het nog niet uit geprobeerd, mss valt het nu wel weer mee, maar ben ook bang dat ik het weer zo lekker vind, de repen straks niet aan te slepen zijn, en dat is niet erg goed voor mijn gewicht!! Wat ik nog steeds vies vind is aardappels, vooral gekookt, bah! Ik eet er maar 1 kleine opscheplepel van en prak de groente er goed doorheen! laatst ging ik bijna over mijn nek toen ik de vaat afspoelde om in de vaatwasser te zetten; lege pan van suddervlees en pan met aardappelkruimels, blehhhhh, wat een gore lucht! Snel afwasmiddel door het spoelwater gemikt, hihi!
Heel herkenbaar!! Ik ben een echte pure chocolade fan, maar ik vond chocolade rond uit smerig de eerste weken! Maar vanaf een week of 20 kwam de zin in chocolade dubbel zo hard terug... En dat was net rond Sinterklaas, dus vele chocoladeletters verslonden. Nu heb ik al wel 4 paashazen verslonden...
Uhm ik zit te wachten totdat ik mag testen (iets minder dan een week wachten nog) na mijn eerste IVF in eigen cyclus poging... En ik krijg buikpijn en word misselijk van de milka met koek erin ... terwijl ik daar normaal dol op ben. Word nu in ene misselijk van te veel eten, van pittig eten en van niet eten. Ik hou mezelf nog steeds voor dat het van de pregnyl komt, dan kan het alleen maar meevallen straks. Maar ben stiekem toch wel blij dit te lezen.
Ja, dat heb ik ook. Als ik geen zin heb in chocola hoef ik eigenlijk geen zwangerschapstest meer te doen, want dat kan maar één reden hebben, haha. Gaat wel weer over hoor. Gewoon even genieten van anderen dingen die wel lekker zijn.
Ik had het met gebakken ontbijtspek. Kon zelfs de geur niet verdragen, tot groot verdriet van mijn man! Rond week 16 ging dat trouwens over. Typisch he, dit soort dingen?
Wat spannend!!! Ook andere symptomen zoals gevoelige borsten e.d?? Succes nog met wachten en ik hoop op goed nieuws voor je Liefs, Hopefulness
Hallo Hopefulness, de gevoelige borsten heb ik eigenlijk elke maand wel gehad ook toen ik WIST dat het echt niet kon, omdat de ene eileider is afgeclipt en de ander is verwijderd. Nu heb ik er alleen behoorlijke buikpijn, steken, misselijkheid bij. Ik hoop het maar. Ik zit in de bekende emotionele achtbaan.. o zo bekend voor ons allemaal. Als het deze maand niet is gelukt, zou ook eigenlijk te mooi zijn, alles in 1 keer goed gegaan. Dan gaan we gelijk de volgende cyclus door. Gelukkig is het traject qua hormonen spuiten goed te doen. Bedankt voor je lieve bericht, groetjes, Els