Hallo Dames, Ik ben 20 weken zwanger, maar nog niets aangekomen. Waar ik eigenlijk erg blij mee ben, want ik was door alle hormonen (3 jaar mmm) 13 kilo aangekomen... Zou het door het stoppen met de hormonen zijn dat ik niet bij kom? Ik eet gezond en regelmatig en kook iedere dag, dus daar ligt het zeker niet aan. Wie heeft dit ook meegemaakt? En is dit de hele zwangerschap zo gebleven? Groetjes!
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik totaal 7 kilo aangekomen. Die kwamen echt pas de laatste twee maanden!! Ik had ook geen zichtbare buik en kon mijn eigen kleding blijven dragen. Dat had natuurlijk veel voordelen al heb ik toch iets gemist... Ik ben nu 14 weken zwanger van de tweede en nog steeds niets aangekomen...Stiekem hoop ik dat het weer zo verloopt
Hoi! Ik ben nu bijna 24 weken en ben ook nog niets aangekomen. Bij mijn vorige twee zwangerschappen zat er uiteindelijk ook maar 8 kilo bij op het einde. Nu heb ik al overgewicht, dus misschien dat het daar door komt. Het is in elk geval niet erg zegt de Gyn. De baby pakt toch wel wat hij nodig heeft!
ja hoor heb ik ook. alleen bij de eerste was ik 12 kilo aangekomen bij de 2 de en 3 de zwangerschap viel ik zelfs af ! ondanks dat ik gezond en normaal eet en zelfs af en toe snoep. ik heb gezonde zoons en dochter gekregen met een prima geboorte gewicht. ook nu val ik weer af inmiddels 3 kilo lichter dan mijn start gewicht maar de kleine doet het prima waardoor het komt geen idee waarschijnlijk is mijn stofwisseling gewoon sneller tijdens de zwangerschap en ik beweeg veel op een dag met nog 3 jonge kids maar volgens mijn vk kan het geen kwaad zo reageert mijn lichaam nou eenmaal als je je wel zorgen maakt kun je het natuurlijk altijd met je vk bespreken
Bij mijn eerste zwangerschap was ik met 20wkn ook nog niks bijgekomen, toen begon het langzaam. Uiteindelijk maar 10kilo bijgekomen wat er na een week weer helemaal af was en uiteindelijk nog 5 kilo extra. Helaas de tweede zwangerschap niet zo haha en verwacht die mazzel nu ook niet
Hier nu bijna 27 weken en nog maar 2 kilo aan gekomen! Merkte wel dat ik minder eetlust had wat nu wel weer begint te komen Hihi
Direct bij thuiskomst gewogen (4 dagen na de geboorte) en er was 12 kilo af. Ik heb normaal gegeten, niet gespuugd of iets dergelijks en alle vitamines, ijzer, etc. waren ook prima in orde. Ik heb ook overgewicht en mijn gynaecologe gaf aan dat het daarvan kon zijn.
Inmiddels 1kg bijgekomen. Ik eet prima en heb vanaf week 14 niet meer hoeven spugen. Volgens de gyn kan het geen kwaad zolang je gevarieerd eet en vit slikt.
Hier ook de gedachte dat door de hormonen ik idd nu juist weinig aankom heb pcos. Ben nu 27wk en 1,5 kilo aangekomen (wel in eerste 15wk 3kilo afgevallen. Ik heb de gemiddelde buik bij 27wk zwangerschap volgens de vk! Dus wellicht dat het bij jou ook te maken heeft met het feit dat je hormonen nu anders reageren. Je neemt min 12kilo extra mee bij voldragen zwangerschap, zou fijn zijn als dat er ook afgaat als je niets of weinig bent aangekomen
Eerste zwangerschap ben ik eerst 4 kg afgevallen. Met 27 wk was ik weer op m'n begingewicht. Uiteindelijk +4 (kindje was 3150 gram)
Hier 17 weken en sta nog op -1,5. Volgens verloskundige geen probleem, eigenlijk had ik gehoopt inmiddels wel op mijn startgewicht te zitten. (ondergewicht nu)