De bekende vraag? Zou het kunnen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Hartogje, Jul 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hartogje

Hartogje Actief lid

Sep 15, 2009
    228
    0
    16
    Ik zit met heel wat twijfels.

Eigenlijk zit ik al een tijdje te tobben.

Na mijn normale menstruatie heb ik een tussentijdse bloeding gehad, ik slik netjes de pil, maar dat is mogelijk met het slikken van de pil. Maar hebt nog nooit een bloeding tussendoor gehad.
    Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik veel last van schimmelinfecties en sinds twee weken geleden is dat ook weer het verhaal. Tijdens de sex heb ik er flink last van. Na mijn zwangerschap had ik nog steeds regelmatig last van mijn vagina, maar toen verdween het gewoon weer en nu blijft het aanhouden.

De laatste tijd ben ik heel erg vermoeid, als ik uit mijn werk kom ben ik gewoon helemaal op. Daardoor ook snel geirriteerd.
    Ik heb veel last van mijn borsten, mijn ene borst deed meer zeer dan de ander en de tepelstreng, heet dat volgens mij, was ook harder dan normaal. Dat heb ik laten onderzoeken in het zk, mammografie, ivm aanleg borstkanker, maar dat was niet het geval.

Begin volgende week moet ik ongesteld worden, maar ik heb nu al twee weken last van mijn borsten en ik heb nooit zo een last gehad behalve met mijn eerste zwangerschap dat ze zo gevoelig waren.

Op mijn buik slapen voelt ook niet zoals normaal en voor mijn gevoel is het onrustig in mijn onderbuik.

Nou mijn vraag wat is er met mijn lichaam aan de hand? Als ik zwanger zou zijn dan kan dat bijna niet ik slik de pil. Of kan het iets anders zijn?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ik zou even je menstruatie af wachten en anders maar eens testen.

Ben je voor de schimmel weer behandeld, zo niet anders wel even doen.

Is de zwangerschapstest negatief ga dan even langs je huisarts. Om te laten uitzoeken waar je klachten vandaan komen.

Succes.

Groetjes Ineke

Share This Page