vandaag heb ik de felicitas box op gehaald. Tis echt een gratis doos maar vind hem meer de moeite waard als 6 jaar geleden. Nu ben ik nieuwsgierig wat er in de box van prenatal zit
Ehhh pakje luiers, speentje.. Ik dacht een knuffeltje. Verder wat proefmonsters. Ik vond het jammer dat er geen rompertje meer bij zat!
Ik had er in zitten een pakje luiers,sokjes,speentje,folders en kortings bonnen,bavaria 0,0 procent rosé en lemen beer, proef monster was middel en tandpasta
Ik heb geen idee, want ik heb nooit bericht gehad dat ik hem kon komen ophalen. Scheelt weer reclame, denk ik dan maar.
ik kreeg een ophaalbericht terwijl ik 'nog maar' 24 weken ben. Mijn zusje kreeg bij haar laatste zw.schap wel 3x bericht.Dus in dat opzicht gaat er ook wel eens wat mis (niet dat ze hem 3x is gaan ophalen overigens, want ze scannen de barcode, dus zou niet eens lukken)
@Loki09 jij had dus ook op tijd een ophaalbericht. Volgens mij kon je pas rond 7 maanden die doos ophalen? Maar, ik vond het persoonlijk een leuke inhoud
Ja hoor, kreeg hem begin (/half?) januari al. Dus met zo'n 20 weken. Kon maar tot half februari ophalen iig. Viel mooi gelijk met de opening van de nieuwe prenatal in eindhoven