hoi, Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en nog NIETS bijgekomen, is dat eigenlijk normaal, maak me daar wel wat zorgen in, ook heb ik maar een klein buikje! bij mijn jongens had ik aan 5 maand een buik van iemand die 8 maand ver was nu zou het een meisje worden, na 4 jongens groetjes
Haha... klinkt bekend.. hier bij de oudste was ik 23 kilo gegroeid (een jongen) daarna 2 meiden, en bij hen niets aangekomen, sterker nog de 1e meid, was ik uiteindelijk een kilo afgevallen. woog dus een kilo minder op t punt ik moest bevallen dan voor mijn zwangerschap.. lkkr hoor.. hoef je straks niet zoveel moeite te doen joh om t er af te krijgen
Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en ben zelfs 6kg afgevallen hahaha niets om je zorgen om te maken hoor Had ik bij J. ook dat ik afviel tot week 25 daarna maar een paar kilo eraan.
Ik kom pas sinds 2 weken aan.. Ik heb mij er druk om gemaakt maar kindje groeit goed dus de vk maakte zich niet druk. En ik dus ook niet meer
Ik ben ook nog steeds niets aangekomen, zelfs afgevallen (als ik de weegschaal in het ZKH vandaag moet geloven staat de teller inmiddels op -2,6 kilo). Voor de zwangerschap altijd problemen gehad met snel aankomen, lastig afvallen enz en nu ik zwanger ben tot nu toe alleen maar afvallen. Ik vind het niet erg, scheelt me weer moeite om af te vallen na de zwangerschap Anders even met VK of GYN over hebben als je ongerust blijft!
Geen zorgen! Ik ben tot 24 weken niets aangekomen! Ik ben nu +2 en al 27 weken! Volgens mijn gyn niks om me druk over te maken!
Ik ben tot nu 12 kilo afgevallen. Niemand die er eigenlijk moeilijk over doet. Maar nu heb ik wel uitgedroogt in het ziekenhuis geleden ivm hg
Oh en het afvallen zegt niets over je kindje haha kwam bij mij alsnog een grote baby uit Dus maak je aub echt geen zorgen en GENIET!! Zie mn banner.. 4240gram en 54cm
Zegt allemaal niets inderdaad, ik ben net een kilo aangekomen en heb een buik waarvan iedereen zich afvraagt of ik op het laatst loop Dus niets om je zorgen over te maken
Zolang beeb lekker groeit en jij geen ondergewicht had om te beginnen kan het volgens mij geen kwaad. Ik ben tussen de twaalf en zestien weken een beetje (vier kilo) aangekomen en daarna niks meer maar dat is echt geen probleem, spekkies genoeg waar beebje van kan leven denk ik En het scheelt inderdaad als je straks bevallen bent, wat er niet aankomt hoeft er niet af toch? Lekker van genieten en genoeg en gezond blijven eten!
Zolang de kleine goed groeit niets om je zorgen om te maken... Ik ben nu nog steeds -4 kilo ten opzichte van het begin. Mijn buik begint wel enorm uit te steken, maar daar ben ik dan wel blij mee. Ik heb flink wat overgewicht sowieso, maar tot een paar weken geleden zag eigenlijk niemand dat ik zwanger ben...