Bultjes en jeuk op buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

(weet niet of ik het hiet goed neerzet) Maar heb vrerscrhikkelijke Jeuk en bultjes op m`n buik.
    Kan dit komen van de zwitsal buik creme? met de borsten en voeten balsem heb ik geen last..

gebruik nu maar van vsm de bbbb-creme,maar die ruikt niet zo lekker. Heb er ook al wat kapot gekrabt, zijn echt van die vervelende plekjes! :( auwie.. Heb er gister al talkpoeder opgedaan om de jeuk te verminderen..

iemand tips? heb ook vreselijke striae, dus wil wel een beetje blijven smeren om de huid soepel te houden, voor de rest doe je er toch niks aan!

Groetjes Danielle

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    kreeg ik ook helaas van die zwitsal buikcreme, ik gebruik nu de rijke olie van zwitsal smeert ook beter en geen jeuk, heel belangrijk.

alleen meid die strepen zijn niet meer te voorkomen, helaas blijkt het met erfelijkheid te maken je kan er gewoon gevoeliger voor zijn. is klote en zou je graag willen vertellen dat het overgaat maar helaas.

maar zou toch blijven smeren, je weet maar nooit ;)

succes

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik kreeg ook van die zwitzal buikcreme verschrikkelijke jeuk en rode vlekken. Daarna die creme van Palmers geprobeerd, daar weer precies hetzelfde. Weleda olie of gewone uiercreme, daar heb ik geen last mee.
    Bij mij ging het ook gelijk weg nadat ik gestopt was met smeren.

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn dochter heeft hetzelfde resultaat met bijna alle zwitsal producten... hele kleine bultjes en ze krabt zich gek.....
    dus het zou er best weleens aan kunnen liggen.....

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    oh ja.... de mama lijn van etos vond ik heeeel prettig! (gebruikte ik in mijn vorige zwangerscahp)
    momenteel gebruik ik mama zwitsal en wat verstevigende bodylotion en heb gelukkig nergens last van....

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

bedankt!

Ik ga de olie eens proberen en evt wat andere creme`s. T is idd al wel wat minder nadat ik gestopt ben met de zwitsal buikbalsem. wel balen want hij ruikt zo lekker! :D

Ik kon vroeger nooit tegen zwitsal. ben geboren met dauwworm.. overal exceem enz.. jakkie. m`n moeder me altijd insmeren met olie`s enz..

Is er dan een verhoogde kans dat ons kindje er ook niet tegen kan?

Nee die striae had ik in mijn jeugd ook dat m`n borsten ineens gingen groeien.. t word nu alleen maar erger helaas.. niks aan te doen he!

Liefs

Deel Deze Pagina