trappen van kindje is erg pijnlijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hallo,

ik heb t volgens mij al eerder gevraagd maar blijf er onzeker over.
    ons kindje ligt nu met zijn koppie naar beneden maar stompt echt vaak tegen mijn vagina aan de binnenkant aan,net kleine stroomstootjes,heel erg vervelend en af en toe pijnlijk.

Kan dit echt geen kwaad?
    Ben nu 30 wkn dus t zal ook wel aan t groeien zijn enzo,maar dit voelt echt erg naar,als ie de hele middag dat doet.

Nog een andere vraag,t kindje ligt ook wel s aan 1 kant van mijn buik,dan heb ik echt een bult aan een kant zeg maar,dit begint nu ook wel s pijnlijk te worden,kan dit komen doordat mijn huid en spieren oprekken als ie daar zo ligt?

alvast bedankt!
    groetjes miep

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

het kan geen kwaad als je kindje beweegt ook niet als dat een naar gevoel geeft rond je vagina.
    Als ie aan 1 kant van je buik ligt zie je daar een bult inderdaad, kan ook geen kwaad, je huid en spieren kunnen daar gelukkig prima tegen!

Mirjam

3. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi mirjam,

Ben blij dat t geen kwaad kan,is t wel normaal dit vaak te voelen?
    nu ligt mijn placenta tegen mijn rug dus schoppen etc voel ik zo en zo erg goed.
    het is een erg vervelend gevoel tegen je vagina,t lijkt wel of ie alles beurs trapt ofzo

groetjes miep

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

ja het is wel normaal hoor.

Mirjam

Deel Deze Pagina