sorry

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmie4, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie4

kimmie4 Lid

11 apr 2006
    31
    0
    0
    nou sorry mensen heb het zo onzetten druk gehad
    ben inmiddels verhuisten me oude huis is eindelijk verkocht
    gelukkig wand het leverde veel stress op,
    maar goed ik ben woensdag precies 8 maanden in verwachting alles loopt op rolletjes maar verveel me ontzettend heb nu verlof dus ga ik van alles opzoeken om te doen ik vind het allemaal erg spannend en heb vorige week me kaatje besteld en als het goed is krijg ik vandaag of morgen me proefdruk en me enverloppen ben benieuwd ik weet inmiddels ook wat we verwachten vroeg me alleen af of jullie het ook zo moeilijk vonden om de naam uit te kiezen wij kwamen er niet echt uit maar uit eindelijk hebben we van de week echt een besluit genomen,
    en wat het in houd dat ik onder in me buik beetje bij me schaamstreek krampjes heb ik ben af en toe zo bang dat het dan gaat beginnen of denken jullie dat het indalen is nou hoor het wel van jullie bedank dat jullie naar me verhaal luisteren

liefs kimmie

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hoi kimmie,
    ik ben nu 7,5e maand zwanger....volgende week heb ik ook verlof de 17e. Ikzie er wel een beetje tegenop, ben ook bang dat ik me ga vervelen. Maar idd kan ik mijn enveloppen ook gaan schrijven.
    wat dat buikpijn betreft in je onderbuik. ik heb dat toevallig nu ook net deze week. Ik weet ook niet precies wat het is, maar ik denk dat ik over een uurtje even de vk bel. Ook omdat ik wat licht bloed heb verloren gister avond, en nu is het nog iets lichter. Het kan best zijn dat het door de indaling komt inderdaad! Als je het niet vertrouwd de vk ook maar bellen!
    Succes met je verlof!

3. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Kimmie ;)

Het enige wat ik je wel kan zeggen is ;)
    Lekker uit rusten :p geniet van de aandacht ;)

Hihi ik heb dus nog geen naam :oops: ik vind het zo moeilijk :(
    Ja het kindje krijgt een naam en daar moet het zijn hele leven mee doen ;)

Dus we zijn nog steets aan het denken.

Die krampjes ik zou het eerlijk gezegt niet weten, ze zeggen wel dat je kindje tussen de 7 en 8 maanden gaat indalen :(:

Anders bel je toch voor de zekerheid de vk ;)

Liefs Manon.

4. kimmie4

kimmie4 Lid

11 apr 2006
    31
    0
    0
    veel plezier met je verlof spannend weet in iedergeval dat je het nodig heb al hoe wel ik liever door had gewerkt maar voor het kindje is het beter oei schrikken bloed verlies doe je nog te veel niet doen hoor en bel idd maar de verloskundige kan nooit kwaad ze hebben liever dat je beld zo ben ik met 5 maanden om half 7 smorgens van me fiets gevallen heb de hele weekend zitten huilen en maandags de verloskundige gebeld was uit eindelijk niets aan de hand maar wel een weekend vol spanning gehad en dat had niet eens gehoeven
    veel succes
    liefs kimmie

Deel Deze Pagina