Hoi, Ik begin aardig te stressen op het moment. Ik ben sinds 2 maanden gestopt met het slikken van de pil, omdat ik er na 7 jaar ineens een vervelende klacht bij kreeg. Mijn lichaam is zich aan het 'resetten' nu. Met de pil werd ik altijd op de maandag ongesteld en dit duurde tot vrijdag. Mijn eerste menstruatie ging vlekkeloos eigenlijk, maandag kreeg ik buikpijn en donderdag begon mijn menstruatie. Het was niet helderrood, maar heeft wel 4 dagen vollop geduurd, daarna nog 3 dagen wat minder. Nu zou ik donderdag (21-03) ongesteld moeten worden (gerekend op een cyclus van 28 dagen wat ik voordat ik aan de pil ging had). Maandag begon de buikpijn weer dus ik dacht: dit gaat goed. Tot op de dag van vandaag dus nog steeds geen druppel te zien.. Wel nog steeds buikpijn (vanaf maandag dus al), doodmoe en last van mijn borsten. (Wat ik de eerste keer niet had). Wat kan dit zijn? De eerst menstruatie was zo normaal, dat ik dacht dat mijn cyclus weer meteen goed was. Is dit een teken van ontpillen of zwanger? Een kindje zou welkom zijn, maar niet echt gepland. Mijn vriend en ik hebben het ook gewoon veilig gedaan.. Mja, condooms zijn ook niet voor de volle 100% betrouwbaar. Ik hoor het graag! X nerveus vlindertje
Ik wil toch nog iets toevoegen. Ik bedacht mij ineens dat wij niet altijd veillig hebben gevreeƫn. Mijn vriend is wel 2 of 3 zonder condoom in mij geweest, maar na een minuut of 2 hebben we meteen een condoom om gedaan.. De kans dat er voorvocht in mij is gekomen is dus wel aanwezig x
hoi in dat geval zou ik een test doen. Je zou zwanger kunnen zijn. ben je zwanger, start dan snel met foliumzuur. Ben je niet zwanger, wacht dan rustig je ongesteldheid af. De beschreven symptomen kunnen ook van het ontpillen komen ja. Mirjam