vraag: bloedverlies en pijn na vmk...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dochter2009, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Lieve verloskundigen, de 25ste heb ik een vroege miskraam gehad.
    ik heb nu in totaal al ruim 4 weken een zeurend gevoel in mijn lies wat uitloopt richting mijn zij naar boven. heel irritant. nu , na mijn miskraam, heb ik dat nog steeds... ik heb dinsdag woe en do veel gebloed, zaterdag en zondag niks en gister ineens wel weer aan het eind van de dag, en nu bij het afvegen en in mijn inlegkruisje ook weer wat bloed. kan dit kloppen? ik zit in mijn tweede ronde, waardoor ik mijn lichaam ook nog niet zo goed ken. maar dat zeurende gevoel in mijn lies en mijn zij vind ik niet echt prettig, maak me er zorgen over.

weten jullie misschien wat het is?
    ik heb woe een echo gehad ivm deze pijn, maar op de echo is verder geen afwijking te zien. ik heb dit gevoel dus vanaf mijn eisprong tot en met nu en het gaat niet weg. ik herken het gevoel totaal niet!

Liefs Dina

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi DIna,

Er is al met de echo gekeken en er is niets gezien? Dan is het voor mij ook gis werk.... Het kan met de eisprong te maken hebben,maar dan duurt het wel erg lang.Hoe is je stoelgang, misschien zijn het je darmen... Indien het aanhoud adviseer ik je toch weer contact op te nemen met je arts.

Imke

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai immie, ja ik vind het ook vreemd. mijn stoelgang is prima sinds de afgelopen 3 maanden. ik heb het gister even na laten kijken door de fysio, hij zegt dat het waarschijnlijk mijn heupspier is. die loopt richting je lies in je been en komt vanuit je rug richting je zij... doe nu rek oefeningen. maar ja, hoe ik daar ineens last van kan hebben?... misschien door het vele vrijen en het omhoog blijven liggen? dat zou misschien kunnen... mar jij denkt dat het dus ook niet te maken heeft met zwangerworden etc. dat is alleen maar goed nieuws natuurlijk:)

Deel Deze Pagina