Zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wonderbaby1, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sorry dames lang verhaal maar ik heb op 10dpo positief getest, 12dpo dubbel zo positief. 11;12dpo bloedverlies 13 nog beetje en nu 14 dpo is het helemaal over.

Was dus helderrood zonder echte krampen en lang niet zoveel als bij een menstruatie. Maar wel dusdanig veel dat ik eigelijk geen hoop meer had.

Nou ben ik gister (13dpo) bij de gyn geweest en die heeft bloed geprikt en een inwendige echo. Hierop was een 'vruchtzakje' te zien, hij zei dat hij het zo niet mocht noemen want je weet het dan nog niet (logisch) maar vanmorgen heeft hij gebeld (helaas naar manlief) en hij zei dat het HCG hoog genoeg was.
    Volgende week woensdag weer een echo..

Dus nu ben ik op zoek naar dames die dit ook hebben gehad en nu mooi zwanger zijn of een gezond kindje op de wereld gezet hebben.

Alvast heel erg bedankt! Ga Van het slechtste geval uit maar je krijgt toch hoop!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je kan weleens bloedverlies hebben in de zwangerschap en dan hoeft niet altijd een miskraam te worden/zijn.

Bij een hele vroege echo is nog geen hartactie te zien en is het afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.

Dus echt geduld hebben.

Groetjes Ineke

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    bedankt voor je reactie Ineke!

we kunnen idd niks anders doen dan afwachten helaas!

Deel Deze Pagina