20 weken zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Soofje, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    vandaag precies op de helft! gaat echt snel deze keer,
    nu ben ik er ineens ook in mijn hoofd druk mee!
    er moet nog zoveel geregeld en gedaan worden, weet wel dat ik nog tijd genoeg heb maar toch.
    20 weken nog, en weet al dat hij/zij eerder gehaald gaat worden.
    ook gaan we nog op vakantie..

wanneer hadden jullie het kamertje klaar?
    en wanneer waren jullie uit de naam? geboortekaartje?

ben erg benieuwd!

2. blije yvon

blije yvon Bekend lid

Jul 2, 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben het kamertje al staan, er is geverfd en behangen,meubeltjes staan, nu in de loop van de maanden de rest van de aankleding,iets leuks aan de muur, enz.
    doordat wij ene interne verhuizing hadden en onverwachts de babaykamer al in huis hadden het amar alvast een eind op orde gemaakt,zorgde ook voor rust voor mezelf.

wij gaan over 14 dagen nog op vakantie, over 8 weken trouwen en nog een drukke wekperiode nov/dec dus fijn dat kamertje al een eind is.

wij gaan over 2 weekjes voor de 20 weken echo,kijk ernaar uit.

succes met organiseren van alles :)

gr yvonne

3. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ja inderdaag nov/dec hier ook nog erg druk, dus wil dan eigenlijk alles wel klaar hebben.
    nou ja deze week maar eens even flink aan het verven, dan kunnen we daarna beginnen met het behang...
    en ook maar eens even met man over de naam hebben...lastig!

4. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik ben nog maar 9 weken zwanger dus helemaal nog niet veel gedaan. Maar wij hebben een vrij kleine woonkamer, past nu geen box in. Tenzij we hem achter de bank zetten mja, lekker gezellig ;) Dus dat doen we niet. Dus we moeten sowieso de woonkamer verbouwen en daarom nu alvast op zoek naar nieuwe, handige, kleinere meubels. Zodat het straks allemaal wel past.
    En wat betreft namen: als we nu een leuke naam zien dan schrijven we hem op. Dan kunnen we in de loop van de zwangerschap namen toevoegen of schrappen. Ik weet dat mijn zwager en schoonzus de naam pas 3 dagen voor de bevalling hebben uitgekozen. Daarvoor twijfelden ze heel erg over verschillende namen.
    Ik kreeg pas mijn naam de dag na mijn geboorte omdat mijn ouders nog steeds niet konden kiezen :D

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Kamertje is bijna klaar, spullen van babydump worden in de derde week van november geleverd, over de naam zijn we het ook al eens...gaan eind september trouwen en op huwelijksreis, daarna ga ik me pas buigen over het geboortekaartje denk ik.

Kamertje en babydump wilde ik al geregeld hebben zolang ik nog mobiel was, m'n rug/heup/bil/bekken beginnen nu allemaal op te spelen dus goed getimed.

Heb ook wat zakken met kleertjes gekregen en zo nu en dan zoek ik wat uit en leg het op maat enzo, wassen heeft nog geen zin denk ik.

Heb het idee dat ik nog heel veel meer moet doen maar weet eigenlijk niet wat ;)

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    hoi
    ik ben 19 weken. De kinderkamer is al geleverd (nog niet in elkaar gezet) een paar kleertjes gekocht en wat accessoires. De box kregen we bij de kinderkamer. En veel benodigdheden van de HEMA. Geboortekaartje, tjah, ik was er al uit maar mijn man vindt ze niet leuk dus ik ga verder zoeken...
    We zijn ook met de wagen bezig

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    snel gaat het he;)

ben nu 21 weken en babykamer is helemaal klaar afgezien van 1 muur want ons kleintje liet niet zien wat het geslacht is dus nu wachten op pretecho dan de laatste muur schilderen

namen weten we echt nog niet we hebben voor als het een meisje word bijv. milou vinden we eigenlijjk beide heel leuk!

geboorte kaartjes ben ik al wel mee bezig denk mooie foto op voorkant van ons kleintje voor de rest hoe en wat geen idee nog

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Wij hebben de naam, het kaartje en de kamerinrichting... alleen de kamer is nog niet klaar

9. Loes1983

Loes1983 Actief lid

Oct 29, 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Ook ik ben vandaag 20 weken, hebben we toch weer een mijlpaal bereikt!
    Ons kamertje komt half september binnen. We schaffen elke maand een aantal spullen aan maar willen in december alles in huis hebben. Dat is altijd een dure maand en om dan ook nog van alles voor de baby aan te moeten schaffen is een beetje te veel van het goede.

geboortekaartje is mn vriend mee bezig, alvast orienteren. Namen weten we al heeeeeeeeeeeel lang.

En voor de rest ben ik wat aan het rondbellen, verzekeringsmaatschappij etc.

xxx

10. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier al een naam, geboortekaartje krijg ik eerdaags een proefdruk van.
    Kleren en veel andere benodigdheden allemaal al in huis. (we krijgen weer een jongen)
    Kinderwagen hebben we al en babykamer meubels ook al.

Nu alleen nog de kamer verven en inrichten.
    En een box moet er nog komen.

Share This Page