20 weken zwangerschap overleden tgv FNAIT

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Mamavanle, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is overleden bij 20 weken zwangerschap tgv FNAIT. Is hier iemand bekend mee?

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ben met die aandoening niet bekend, maar ook wij zijn een kindje rond die termijn verloren dus weet hoe enorm verdrietig dit is.
    Wil je veel sterkte en kracht wensen. Knuffel!

3. VlindertjeN

1 dec 2014
    32
    0
    0
    NULL
    Z-H
    Ik heb geen ervaring met de aandoening maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met dit verlies.

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier ook geen ervaring maar wil je heel veel sterkte wensen!

5. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat vreselijk dat jullie je kindje daardoor zijn verloren, heel veel sterkte. Geen ervaring met FNAIT maar toevallig wel veel over gelezen toen ik na de geboorte en overlijden van ons mannetje als een speurneus naar alle mogelijke oorzaken zocht, en ons mannetje had oppervlakkige bloedingen (wat bij nagesprek volledig normaal bleek) naar kwam toen ook bij info over FNAIT terecht. Heb is idd heel gevaarlijk voor je kind maar geloof ik wel goed te behandelen bij een volgende zwangerschap al zal het wel zwaar zijn. Hopelijk krijgen jullie antwoorden op al je vragen zodat jullie met vertrouwen een nieuwe zwangerschap in durven stappen. En hopelijk mag je snel weer zwanger zijn. Sterkte meid!

Deel Deze Pagina