Vandaag 20 wekenecho gehad: ons meisje blijkt overduidelijk een kleine man te zijn!! Hihi, wat hebben we gelachen vandaag! Zo grappig. Hij heeft ons wel voor de gek gehouden toch de navelstreng in de weg bij 16 weken... Ik kan nu wel uit ervaring zeggen dat het écht niet uitmaakt, als het maar gezond is. En alles zag er super mooi uit, dus daar gaan we vanuit
Gefeliciteerd met een goede echo!!!! Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Enneh... ook gefeliciteerd met je zoon, je hebt hem later een mooi verhaal te vertellen!!!!
Wow dat is ff schrikken Ga je je geld terugvragen voor die eerdere geslachtsbepaling? Zou wel ff bellen hihi.
Haha, geweldig! Wat fijn dat alles goed is! En wat heerlijk dat je er zo luchtig over doet en het ziet als iets grappigs. Een hoop meiden hier zouden waarschijnlijk door het lint gaan en opnieuw moeten 'wennen'
Hahaha zo ging t met onze jongste zoon precies t zelfde ... Voor 20 weken n meissie... Hij is op en top knul haha!
Gefeliciteerd, zo zie je maar. Wij wisten bij onze eerste niet wat het was tot de geboorte. Na de bevalling zegt iemand (het was nogal druk met verloskundigen en artsen in de kamer); gefeliciteerd, het is een jongen. Hoor ik op de achtergrond iemand anders; kijk nou eens goed, het is een meisje hoor
Hier ook! Onze kleine spruit is 1week een meid geweest. Ze zag schaamlippen, nou ik weet niet wat ze gezien heeft, maar er zit toch overduidelijk een heel klokkenspel tussen die 2 benen. Whahahahaha
Thanks voor jullie reacties! Leuk! Ook om te zien dat wij niet de enige zijn ik ga zeker even naar het pretecho bureau bellen! En wat betreft de gekochte roze jurkjes.. Dat worden leuke kadootjes voor vrienden en familie die wel meisjes krijgen!
haha geweldig. Maakt ook echt inderdaad niet uit. Zou wel een beetje lullig zijn als je al een knalroze kamer hebt Heb wel een keer meegemaakt bij een keizersnede dat het meisje ook opeens een slurfie had...vond mevrouw iets minder grappig
Super dat alles goed is met jullie beebje. En wat heeft hij jullie voor de gek gehouden zeg hihihi Wij weten t nog niet Beebje wilde niet laten zien wat ie is.
Hahaha...wat grappig! Je had nog op mijn topic gereageerd waar ik naar de betrouwbaarheid vroeg van de 15/16 weken echo. Ik hoop dat ze t bij mij ook fout hebben Welke echobureau was het?
Ja, dat klopt!! Een echobureau in Nijmegen dat normaal gesproken heel betrouwbaar is, aldus verloskundige en echoscopisch bij de 20wekenecho ik moet ze vandaag even bellen, en voor ik dat gedaan heb vind ik het een beetje lullig de naam op internet te zetten. Kan gebeuren!
Hihi, zo zie je maar! Soms kunnen ze een beeld van de onderkant krijgen en dan zie je duidelijk balletjes of schaamlipjes; zon shot is duidelijker dan alleen de uitstulping
Zoo herkenbaar. Hier met de oudste ook. Mijn gevoel zei ook dat het echt echt echt geen meisje was. Toen ik met de 20 weken echo te horen kreeg dat het een jongen was zei ik gelijk tegen mijn man " zie je nou wel ik heb wel gelijk" 99% een meisje met 16 weken
wauw wat reageer jij relaxed!! Ik geloof dat ik toch echt flink de balen zou hebben als ze het met de geslachtsbepaling fout hadden gehad. Wat voor geslacht het ook zou zijn, je stelt je toch een beetje in op het een of het ander. Maar inderdaad cliche is het sowieso, gezond is altijd het belangrijkste!!