hallo. als het goed is moet ik tussen woensdag en zaterdag ongesteld worden. nu heb ik zaterdag getest met een predictortest waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen, en deze had een 2de streepje wel heel licht. zondag heb ik weer getest maar dan met een sensitest normale test en zag ik ook een heel licht streepje. nu heb ik vanmorgen met een clearbleu test digitaal ook voor 4 dagen voor je nod en die gaf aan niet zwanger. nu heb ik net. testen binnen gekregen van sensitest en dan de extra gevoelige die je 6 dagen voor je nod kan doen. nu heb ik er 1 gedaan met mijn urine, en 1 met water. om te kijken of ze niet altijd een vals resulaat geven. nu wat die met water natuurlijk negatief maar mijn echte test was weer positief, welliswaar weer een licht streepje maar hij zit er echt. Ik word helemaal gek vanmezelf wat moet ik nu?? iemand zelfde ervaringen??
Hoi Kinderwenz, dit is wel echt het nadeel van vroege testen, die kunnen je onwijs onzeker maken en kost veel geld. Ik weet het namelijk ook niet; ik kan het niet goed uit je verhaal halen, ik ben echt bang dat je van het weekend pas zekerheid hebt met een normale test. Ik duim voor je. Groetjes Brigitte