Kon niet wachten :P

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kleintje88, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik kon niet wachten totdat ik mijn echo krijg van de verloskundige tussen de 10 - 14 weken.... (die afspraak wordt pas op 6 april gemaakt en dan duurt het nog minstens 2 weken voordat ik terecht kan voor een echo :S )
    Ik heb daarom een afspraak gemaakt bij een echobureau om een echo te maken (op eigen kosten) dit gaat plaats vinden 3 april..
    Dan zou ik 8 - 9 weken zwanger zijn...
    Mijn vraag: Is er dan al wat te zien? en heeft iemand hier misschien een voorbeeld foto van?

Alvast bedankt!

2. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Een voorbeeld van een echo van mezelf met 8w1d vind je in mijn album.
    Jij zal ietsje verder zijn, dus de grootte zal al een beetje groter zijn en de aanzet van de armpjes en beentjes zal allicht ook al wat beter te zien zijn.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je zult al een echt miniemensje zien maar meestal alleen via een inwendige echo. je krijgt dat zoveel mooier beeld dus ook wel de moeite waard. ik mijn album staat een foto van deze zwangerschap van 7 weken en 1 van me vorige zwangerschap met 9 weken. bij me dochter zag je met 9 weken zelfs al de armpjes een beetje bewegen erg leuk

succes

4. Maia

Maia Niet meer actief

mijn echo, bij 8 weken 3 dagen, kijk maar in mijn album. Je ziet genoeg! HEt is echt heel mooi en bijzonder.

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik heb afgelopen week mijn inwendige echo gehad bij 6w en 3 dgn, en zelfs deze is duidelijk, zelf het hartje klopte al, zie album

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.303
    36.167
    113
    Ik had mijn uitwendige echo bij 9 weken en je zag echt al genoeg hoor, heel leuk om te zien. Al beginnen armpjes en beentjes, echt al wel een kindje.

7. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb ook een foto van een echo van 8+ weekjes in mijn album staan...

Liefs Nelleke

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    op onze site staan diverse foto's van echo's bij 8 weken, bij hun kan je zelfs vaak het hartje al horen (pretecho's zeg maar) en allemaal gewoon buitenaf met perfecte kwaliteit hoor.. genietse!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ahh ik ben benieuwd kan niet wachten :p

10. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    Vanmiddag echo gehad, TRANEN! is superleuk!

11. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Hey,
    Ik heb gitsteren mijn eerste echo gehad ik had hem ook zelf gepland en betaald want ik kon ook niet tot de 12 weken wachten, ik ben 8 weken zwanger en de echo was gewoon via de buikwand en je zag al echt dat er armen en benen aan kwamen en het hartje klopte ook mooi ik heb hem ook mogen horen het was prachtig. je kunt het beste voor de echo zo vroeg in de zwagerschap 1,5 uur voor de echo alles uitplassen en dan binnen een uur minimaal een halve liter water of iets zonder prik drinken dan heb je hele mooie beelden.

Groetjes Daliya

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oeehhhh vanavond :D
    pffff vind het zo eng en wat gaat de tijd langzaam zeg :(

13. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Heel veel plezier vanavond!

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi kleintje,

heel veel plezier vanavond, ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad en het is echt geweldig .

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    op onze site staan alle foto's en je kon ook het hartje LUISTEREN :)

16. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Dag kleintje,

Ow wat spannend laat je weten hoe het is gegaan.

Groetjes Daliya

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het was een bijzondere ervaring alleen lag de kleine er niet helemaal goed voor en konden ze niet goed meten hoever ik ben :(
    Ook konden we het hartje niet goed zien eventjes dachten de verloskundige en ik het wel gezien te hebben maar ze kreeg het daarna niet meer goed terug in beeld dus of het hartje klopt is ook nog niet zeker :(
    over 13 dagen mag ik gratis terug komen om het nogmaals te proberen!

Hopelijk blijft alles dan goed gaan en zien we het hartje kloppen :)
    Foto staat in mijn album....

18. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Dag Kleintje,

Dat is dan ook niet echt gerusstellend he maar ja de kleine zal wel heel laag liggen en dan is het gewoon moeilijk te zien waarschijnlijk zal alles wel gewoon goed gaan probeer je eigen er niet teveel druk over te maken en anders moet je gewoon aan je eigen verloskunige vragen of je een inwendige echo kan krijgen volgende week aangezien deze heel onduidenlijk was en je je eigen erg druk maakt ik heb vandaag ook een spoed echo gehad en daar deed mijn vk niet moeilijk over omdat ik me echt druk maakte.
    Groetjes Daliya

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mwah eigenlijk maak ik me niet zo heel druk...
    aangezien ik en de gene die de echo maakte allebei dachten het hartje even gezien te hebben....
    Het is gewoon even afwachten maar ik maak me er niet al te druk over... als het mis gaat dan heeft dat zo moeten zijn (liever niet natuurlijk!) maar dan heb ik er wel een mooie herrinering aan overgehouden...

20. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb met 8 weken een echo gehad ( 2 weken geleden ) die was goed!
    Mijn volgende echo is pas over 3 weken..
    Dus ga denk ik Babyvision bellen, nog even stiekem tussen deze 5 weken door kijken of alles nog goed gaat.. Of is dat stom?

Deel Deze Pagina