Gister hebben mijn man en ik gemeenschap gehad en vanmorgen stond ik op uit bed en had ik zo last van mijn middenrif! Vooral bij inademen en rechtop staan. Net zo'n gevoel of je spierpijn hebt. Nu werd ik daarna ook wat duizelig en ben ik vanmiddag naar de dokter gegaan. Die zei dat het kwam doordat alles uitrekt enz. en duizeligheid komt doordat mijn bloeddruk redelijk laag is dus ik niet te snel op moet staan enz. Hij zei dat gemeenschap geen kwaad kon, hij heeft me ook nagekeken en longen enz. Nu maak ik me toch wat zorgen nog. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? De baby komt net onder me navel en de middenrif zit toch wel een stuk hoger...
van die middenrif weet ik zo niet maar ik weet wel dat je duizelig kan worden van een te lage bloeddruk. Konden ze daar nog wat aan doen dan? Gemeenshap kan geen kwaad want je baby zit goed beschermd.
Nee, opzich was hij gewoon goed (65/112) volgens mij... Maak me gewoon zorgen om de pijn maar had eerst VK gebeld en die zei dat het gewoon misschien een verkeerde beweging is geweest van een spiertje en de HA dus over die groei. Het voelt echt als spierpijn. Moet zeggen dat ik meen gister tijdens de gemeenschap ook iets te voelen al, maarja, het kindje is natuurlijk het belangrijkst. Voel me er gewoon helemaal niet lekker over. Gelukkig heb ik de baby nog wel gevoeld.