Ze leggen meeste dingen wel uit gezondheid en geslacht, maar wat kan ik vragen, misschien dat jullie uit ervaring iets mee willen geven iets wAarvan jullie dachten shit dat had ik moeten vragen of jeetje dat hebben ze niet aangegeven, wat is belangrijk om te weten.
Gewoon kijken en genieten van je kindje. Alles wat belangrijk zou zijn vertellen je ze. Zij hebben er voor geleerd en weten waar ze naar moeten kijken, zijn er afwijkende dingen, hoor je die direct. Geniet ervan...Weet wel dat ik de nacht ervoor niet geslapen heb uit angst voor enge dingen.
Gewoon vragen of ze dingen willen vertellen en uitleggen. Bij ons vertellen ze bij elke echo "Kijk hier zie je een oortje, hier zie je de 2 hersenhelften, hier zie je het maagje, dat is zwart en dus vol water, dus het kindje kan slikken" enzo. Hou er goed rekening mee dat het een medisch onderzoek is en ze iets zouden kunnen vinden! Ik ging deze zwangerschap vol vertrouwen naar de echo, zei ze "Ik krijg het hartje niet goed in beeld, misschien stuur ik jullie door naar Rotterdam" PARDON? Uiteindelijk een paar weken later teruggeweest en toen kreeg ze alles wel goed te zien en leek er niets aan de hand. Maar toch was ik flink geschrokken.
Ze vertellen alles waar ze naar kijken en wat ze zien en meten dus vragen niet gehad. De vraag van onze meneer die de echo deed was: ik ga het boven beentje opmeten en tja dan zitten we in de buurt van het geslacht dus willen jullie het weten of niet? We wisten het almaar een check is nooit verkeerd dus ja dat wilde we wel en tis nog steeds eenmeid hahaha. Geniet en ontspan want 45 minuten een echo krijg je straks alleen als je betaald
je hoeft niet echt vragen te stellen. Normaal gezien leggen ze alles uit wat ze zien en leggen ze de dingen die ze meten tegoei uit... MOEST er iets mis zijn, dan zullen ze het wel gezien hebben