Hoi, IK ben morgen 13 weken zwanger en een paar dagen terug probeerde ik mijn baarmoeder te voelen uit nieuwsgierigheid, ik leek niet echt iets te voelen, mijn buik voelde iets gevoelig daarna,maar ik dacht dat het misschien door de banden(spieren) komt. Paar dagen later weer gevoeld en toen voelde ik duidelijk mijn baarmoeder boven mijn schaambot komen. Het voelt een stuk harder. Nu kan ik het niet uit mijn hoofd zetten dat ik de eerste keer misschien te hard op mijn buik heb gedrukt. Ik maak me er druk om, vandaar dat ik hoop dat iemand mij kan geuststellen. Kun je de baby door (misschien te hard) drukken op je buik bezeren? het is natuurlijk niet zo dat ik met alle kracht in mijn buik heb gedrukt,maar ik maak me gewoon snel zorgen. Alvast bedankt voor je reacties!
hihihi meid wees gerust de beeb heeft ruimte genoeg om op te schuiven als jij drukt hoor. Dan heb jij je 20 weken echo nog niet gehad dat gaat ook niet altijd even zachtjes.
Ik snap wel dat je het eng vindt maar je hoeft je er echt geen zorgen over te maken! Als je ziet hoe hard de vk soms kan drukken bij het voelen! Je baby zit helemaal veilig in jouw buik!
Dank jullie wel! Dat is toch even fijn om te horen van anderen. Dan moet ik het nu ook uit mijn hoofd gaan zetten, want stress is ook niet goed. Liefs
Hihi psies...maar ik snap je heel erg goed hoor...was ook altijd zo ongerust over zulke dingen. Maak je geen zorgen, beebje is nog zo ieniemienie en heeft nog zoveel ruimte om te dobberen in je vruchtwater, dat voelt het niet eens als jij even voelt waar je bm zit. Hier van de week een onderzoek gehad waarbij de gyn het kopje (wat al ingedaald is en vast ligt in het bekken) omhoog duwde en ik moest hoesten om te kijken hoe het met mijn evt vruchtwaterverlies stond..AUW....behoorlijk geduwt, en echt tegen het hoofdje aan.. Ik heb BI, en ik kan nu niet op of neer van de pijn...