maandag 20wekenecho ben zo zenuwachtig..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bahar23, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    ik ben er zo zenuwachtig voor dat er iets ergs gezegd gaat worden..maar van de ene kant denk ik dan ook ik heb met 16 weken een geslachtbepaling gehad dan had zij het toch ook gezien.. hoe groot is de kans dat er iets mis kan zijn met mijn kindje?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

ik heb maandag ook de 20 weken echo, ik ben ook heeeel zenuwachtig, ik herken het hoor, nog 2 daagjes meid, daar komen we wel door toch? eerst vond ik 24 november nog zo ver weg en nu is het maandag al :)
    de kans dat er iets mis is is niet groot, je hoort meer mensen met goed nieuws dan met slecht nieuws, slecht nieuws zou vreselijk zijn maar laat je weekend er niet door verpesten, je zult zien dat je maandag in de wolken bent :)
    liefs

3. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Ik heb hetzelfde als jullie. Aankomende woensdag heb ik de 20 weken echo en ben ook erg bang voor slecht nieuws. Laten we gewoon allemaal hopen op goed nieuws :D

4. mymiracle

ik duim voor jullie :)
    laat je weten hoe het is gegaan bahar23 en meisjex?

5. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    dankjwel allemaal, ja heb sinds gister me huissleutel gekregen van me nieuwe woning dus ben daar gelukkig druk mee bezig, dan stres ik ook nie zoveel..Ik laat het zeker weten bedankt voor jullie reacties en meisje x jij ook succes..

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden ook ik was heel zenuwachtig voor de 20 wkn echo, maar ben afgelopen donderdag geweest en alles zag er goed uit :).

Jullie moeten er maar vanuit gaan dat het goed zit!

Gr. vruchtje

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden ik was ook erg bang voor de 20 weken echo ik heb zelfs in de auto nog zitten huilen.
    en dan ga je liggen daar en dan vergeet je alles je ziet je kleintje daar in je buik dan is het voor jou gevoel goed hoor echt.

de kans dat het mis is is zo klein echt hoor.die is minder als 1%

8. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo allemaal, ben vanmorgen geweest alles was goed met mijn meisje..ze zag er goed uit, hij heeft haar gezichtje met 3d laten zien het was echt net een pop..ben zo blij dat alles goed was een hele opluchting..hoop dat het met ons allemaal zo goed blijft gaan..

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

van harte gefeliciteerd met je mooie echo en nu lekker verder genieten van je dochter

groetjes nathalie

10. mymiracle

mijn echo ook vandaag gehad, we krijgen een meisje en alles is goed! nog nooit zo gelukkig geweest,

gefeliciteerd Bahar :)

11. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Wat leuk om te horen dat alles goed is met jullie baby's :D :D !

Nu ikke nog.. aankomende woensdag om half 10, ben echt benieuwd :)

12. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    jij ook gefeliciteerd meis..leuk he een meisje..en nu maar wachten tot ze er is eindelijk.. ik ben echt heel erg opgelucht heerlijk gevoel zo..

13. mymiracle

succes woensdag! ik zal aan je denken ;)

14. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Nou hier gelukkig ook goed nieuws! Alles is oke met de baby, en ook bij mij is het een meisje.. was heel duidelijk te zien :D

15. mymiracle

gefeliciteerd meid! goed nieuws, en allemaal meisjes :):)

16. mbijs

mbijs Actief lid

21 jun 2007
    268
    0
    0
    Onderwijs
    Limburg
    haha inderdaad allemaal meisjes!
    Ik ben net terug van mijn 20weken echo. Alles zag er goed uit, maar het was allemaal een beetje onduidelijk. Konden daardoor ook maar met 80 % zekerheid zeggen dat het een meisje is!
    Verloskundige kon de aorta niet vinden, daarna door naar gynecoloog maar die zag 'm ook niet (door huidweefsel en doordat de kleine veel bewoog).
    Nu moet ik over 3 weken terug komen om voor beide partijen duidelijkheid te krijgen. Is natuurlijk hartstikke fijn, maar de gynecoloog zei dat hij dit voor alle zekerheid dan wil doen als het kindje nog iets groter is en hopenlijk beter beeld. En hij wilde het voor de 24e week i.v.m. eventueel afbreken van de zwangerschap, maar daar hoefde ik me echt geen zorgen om te maken want alles zag er verder goed uit en kindje loopt ruim week voor qua lengte.
    Nu maak je je natuurlijk best wel een beetje zorgen. Hartstikke blij met het nieuws dat het een meisje is, maar stel je toch eens voor.......
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina