fout gezien ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sty, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sty

sty Lid

23 jan 2008
    14
    0
    0
    student
    antwerpen

hallo ik ben esther
    heb de maandag een 2D pretecho gedaan en daar zei die vrouw dat ik een jongen verwachtte .Ik was er zeker van dat ik het meisje ging zijn.
    Ben 17 weken en 4 dagen ver
    Nu als ik alle echo s van jongens bij 17 weken bekijk hebben die een veel groter geslachtsdeel dan wat de mijne had ;)bij mij was er een enkel een heel kein bultje,kan het de navelstreng zijn?
    kan het zijn dat ze fout gezien heeft of moet het nog groeien?

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik vind het best nog wel vroeg hoor om een pretecho voor het geslacht te doen ik zou me er niet te veel op vast pinnen.

en even wachten tot je 20 weken echo
    en wat het ook moge worden het is een wondertje en je zult er vast heel blij mee zijn
    ongeacht het geslacht

3. sty

sty Lid

23 jan 2008
    14
    0
    0
    student
    antwerpen
    ben natuurlijk blij met wat het is , wilde het zo snel mogelijk weten en nu ben ik niet meer zo zeker van dat juist gezien is .helaas heb ik geen echo meegekregen om het jullie te laten tonen...

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ach wat balen zeg denk toch dat je even moet afwachten hoe moeilijk dat nu ook voor je is wel hoop ik dat je verder een goede zwangerschap hebt en een gezond pummeltje liefs miriam

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    het is inderdaad vrij vroeg om dit met stelligheid te zeggen.
    al is het wel zo dat een jongetje duidelijker te zien is op een echo dan een meisje.
    maar wat het ook wordt, als het maar gezond is.
    maar nog even geduld hebben :)

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

en dit is dus de reden dat de meeste echobureaus dus nog niet kijken naar het geslacht omdat je hoe dan ook daarna gaat twijfelen omdat het toch nog te vroeg is

zou zeggen wacht rustig de 20 weken echo af maar een jongen is inderdaad wel vaak duidelijker te zien als een meisje

succes groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina