hcg waardes wie o wie kan mij hierbij helpen.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wiskagirl, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    hee meiden.

ik ben nieuw hier, aangezien ik vaak op forums zat te lezen als ik iets niet wist. heb ik me ook maar aangemeld.

ik ben sinds dinsdag er achter gekomen dat ik zwanger ben.

dit is mijn 3de zwangerschap de eerste 2 liepen allebei met 6,5 week uit op een miskraam allebei wel spontane miskraam.

nu moet ik morgen mijn hcg waardes laten prikken, alleen ik zou het echt niet weten wat ongeveer een normale gemiddelde is voor 4 weken en 2 dagen..

ik ben stiekem wel een beetje zenuwachtig want echt blij durf ik nog niet te zijn.. ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen te weinig hcg in mn bloed gehad..

ik hoop heel graag dat er iemand mij kan helpen want dat zou ik echt super tof vinden groetjes!.

2. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    ik had met 4w2d iets van 360 als ik me nog goed kan herinneren! kan ook 150 zijn. maar zolang het boven de 5 is dan is de kans dat je zwanger bent erg groot, en dan is het vaak zo dat je na 2 of 3 dagen nog keer moet prikken om te kijken hoe het stijgt!

Een kleine feli en wachten op morgen en op de uitslag!

Succes!

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    hardstikke bedankt!..
    ik ben echt super zenuwachtig... want de uitkomst zou zijn. k moet helaas 1,5 uur wachten in t ziekenhuis op de uitslag, want de vorige keer was het fout en toen kon ik meteen terug komen en aangezien ik geen zin heb in een heen en weer spelletje wacht ik morgen met veel spanning af:).. ik zal zo de testen bij mijn albums zetten.. want ik twijfelde erover.. mn vriend is er nog 1 halen hahaha want deze zijn van maandag en dinsdag dusja ik ben wel benieuwd:D ik hou je op de hoogte:)

4. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    ik ga met je mee duimen :D:D:D

en 1,5 uur is waarschijnlijk wel korter ze kunnen het in 15 a 20 minuten bepalen en dan moet het naar beneden dus 30 minuten...!!

ben benieuwd hihi! Spannend!

5. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal

jaa is goed k laat het je morgen zo snel mogelijk weten!.. ik heb ondertussen de foto`s in mn album gezet en er komt zo een derde bij..
    maar 30 minuten is ook lang hoor!.. vorige keer zat ik er ook een uur :(.. dan duurt het echt lang.. en dan zie je al die doktoren langskomen.. en aangezien het mn eerste kindje wordt en al 2 miskramen heb gehad mag het wel eens tijd worden dat het goed gaat ze zeggen 3 maal is scheepsrecht :D:D:D

6. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    shit heb een negatieve test der net gehad, wat nu waar kan dat aan liggen? ik weet het niet meer :( betekend dat ik weer niet zwanger ben?

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    die van mij was met 4 weken en 3 dagen 198 je hcg waarde zegt in principe niet veel over de verloop van je zw!!
    ik was bang dat ik te laag zat maar vandaag met 7 w 6 dg toch een mooie echo met kloppend hartje gezien!!!

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    okee dankje wel :D..
    ja ik hoop het ook dat ik gewoon een normale waarde heb:)
    ik kan echt haast niet wachten!
    gelukkig moet ik morgenvroeg om 11 uur dus dan hoef ik niet heel de dag zenuwachtig te zijn

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    30 minuten?? Bij ons duurt het ook altijd minstens een uur. Schijnt iets te zijn wat wat langer moet staan.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb je de andere testen ook 's avonds gedaan? Misschien is je urine nu wat minder geconcentreerd. Niet te druk om maken en gewoon morgen even afwachten. Gelukkig kan je al redelijk vroeg, zit je niet heel de dag in spanning. Succes!

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Als je nog maar net zwanger bent, is het héél normaal dat je bijvoorbeeld alleen 's ochtends positief test wanneer je urine goed geconcentreerd is. Dus als je nu hebt getest met urine van gedurende de dag (wanneer je dus waarschijnlijk het een en ander hebt gedronken én ook een paar keer naar de wc bent geweest), kan het heel goed zo zijn dat je urine gewoon niet geconcentreerd genoeg is voor de test. Dus als je nog eens wil testen: niet te veel drinken en zorgen voor goed geconcentreerde urine, dus bijvoorbeeld 's ochtends.

12. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    nee die andere testen had ik net voor de middag gedaan.. toen ik terug kwam van mn werk maar ik weet dat ik toen maar 1 keer had geplast alleen toen ik uit bed kwam.. die andere wel s avonds maar daar was een heel licht streepje te zien.. nu had ik hem om half 5 gedaan en die was negatief.. van cb digitaal terwijl ik maandagochtend cb digitaal wel positief had..

maar dat is zo moeilijk!. ik wil me absoluut niet druk maken.. maarja na 2 kort op elkaar miskramen waar van 1 miskraam 2ling was. en die andere 1tje ga je je automatisch toch druk maken..

en bij mij uit ervaring weet ik dat het ook een uur ongeveer duurde..

13. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal

oh okee maar het kan dus sterk wisselen? dat is wel een opluchting morgen naar ziekenhuis daar bloed prikken en Hopen op een wonder!

14. Loe

Loe Niet meer actief

ik had 150, zie mijn banner!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    En?????????

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Geloof niet dat het echt wat zeg hoor dat hcg is bij iedereen anders ik zat op 4 weeen 1 dag op 1000 hcg wel spannend meid ben benieuwd hoeveel het was

17. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    en? is het nog okay?

Deel Deze Pagina