Avondtrek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nina Sanders, 10 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Momenteel veel avondtrek hier, maar vanwege maagklachten wil ik zo laat eigenlijk niet meer eten. En ook echt op idiote tijden, zoals nu. :$ Wat doen jullie? Zo laat tóch nog wat eten?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik deed het vaak wel, maar iets 'gezonds' zoals kwark met honing en nootjes of wat dadels.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Misschien een beschuitje of cracker? Is licht verteerbaar, maar heb je toch iets te eten. :D

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik eet als ik trek heb in iets alles wat los en vast zit. :rolleyes: Maargoed ik heb dan ook geen maagpijn. Ik zou als ik jou was inderdaad iets licht verteerbaars eten, zoals een cracker.

5. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dit, omdat ik anders snachts wakker wordt. M'n lichaam heeft het blijkbaar nodig want ik heb dat verder nooit.,

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh nee kwark en noten om 23.30 gaan er hier niet meer in hoor! Dat is zowel een extra ontbijt hier!
    Heb het gehouden bij een paar snack a jacks kaas (zout!) en dat ging wel. Maar moest sowieso íets eten want mijn maag lag echt te knorren hihi. Na het eten werd de mini wel erg beweeglijk. Wel gezellig haha! :D

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik eet dan niks meer omdat het zo dicht op het slapen zit dat ik lig te creperen in bed :( misschien iets heel kleins maar dan zou het een glas melk en een droge cracotte zijn ofzo

8. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Oooh ik eet op alle tijdstippen hoor. Ook als ik niet zwanger ben, voor het slapen sowieso nog boterhammen en kwark.

Mien30 vindt dit leuk.
  9. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik moet (helaas voor mijn gewicht) ook wat eten voor het slapen omdat ik anders s nachts wakker wordt met honger en dan niet meer slaap.
    Gelukkig nu geen maagklachten meer, maar in het begin wel heel erg.
    Toen at ik een cracker/beschuit met gestampte muisjes, beetje kwark, ontbijtkoekje, stukje zelfgebakken bananenbrood, oid. Wel meestal iets gezonds en geen chips of chocola.
    Dit is nu nog steeds zo.

Hopsatee vindt dit leuk.
  10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik eet standaard voor het naar bed gaan volle yoghurt met granola of cruesli.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zuivel gaat m sowieso niet worden met alle maagpijn! :(

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Als ik dat ga doen vliegen de kilo's eraan geloof ik ;)
    Normaalgesproken (niet zwanger) eet ik na het diner niet meer. Hoogstens wel wat snackgroente en/of een glas wijn ofzo. Maar brood en kwark? Nee..

13. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Ligt er net aan wat je lichaam gewend is denk ik. Ik kan echt niet slapen als ik niet genoeg gegeten heb. Net nog drie boterhammen opgegeten o_O

Deel Deze Pagina