Wie had een vroege echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ssh, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Hoi dames,

Zijn er meer dames die rond de 5 weken een echo hebben gehad?
    Aankomende donderdag heb ik een echo om te kijken of de zwangerschap op de goede plek zit.
    Hopelijk kunnen ze dan al iets zien..

Liefs

2. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Gister toevallig een echo gehad met 4 weken.. Ze zagen bij mij alleen verdikt baarmoederslijmvlies en als ze heel goed inzoomde, een klein wit vlekje wat het begin van iets is ;) maar 4 weken is gewoon eigenlijk te vroeg voor een echo.. Met 5 weken zou je een zwangerschapsring moeten kunnen zien. Spannend!!

3. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Oke nou ik vind het erg spannend! Als het maar op de goede plek zit en dan moet het natuurlijk ook nog goed blijven gaan!
    Heb er een goed gevoel over, maar je weet maar nooit!
    Waarom had jij zo'n vroege echo dan?

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Deze zwangerschap niet, maar bij mijn vorige wel omdat ik bloedingen had. Weet niet meer precies hoever ik toen was maar het zal rond de 6 weken zijn geweest. Wij zagen toen een knipperend lampje wat zijn hartje was. 5 weken zal daar nog te vroeg voor zijn, maar je moet wel al een zwmagerschapsring zien.
    Heel veel succes alvast

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ik heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad,voor m'n zoontje ook al 1..
    Ik loop vanaf januari bij de gyn en hadden bloed onderzoek etc gehad. DAar kwam uit dat er factor v leiden, heterozygoot uit kwam dus kwamen er om het 1 en ander te bespreken of ik misschien injecties moet krijgen en kwam meteen het nieuws vertellen dat ik een positieve test in handen had! Dus hij stelde voor om een echo te doen, de zwangerschap is iig bevestigd , over 2 weken terug komen en dan moet er al wat meer te zien zijn ..

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik heb een vroegen met 4.5 week gehad waar dus echt al iets te zien was, de gyneacoloog stond er van te kijken en aangezien ik temp, kan het nooit langer zijn geweest. ik heb donderdag mijn 2de echo met 6 weken en 3 dagen hoop het hartje te kunnen zien! zou een enormen geruststelling zijn.

7. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Hier ivm miskramen eerste echo gehad met ongeveer 5 weken, was zwangerschapsring op te zien, ruim een week later een kloppend hartje.

8. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Bedankt voor jullie reactie!!
    Nog 2 nachtjes slapen en ik heb hopelijk ook meer duidelijkheid!
    Allemaal genieten van onze zwangerschap!! x

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb met 5w5d een echo gehad ivm bloedverlies. Je zag niet veel, maar gelukkig wel een kloppend hartje!

10. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Een kloppend hartje is toch superrr!! Geniet ervan!

11. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 4 weken een echo gehad ivn cyclus van 120 dagen.
    Daarop was een verdikking in het baarmoeder slijmvlies te zien en een klein wit puntje.
    succes

12. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik had een echo met 8 weken en 3 dagen! Vond ik al vroeg genoeg ;)

13. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Ja bij mij moeten ze wel op tijd kijken of de zwangerschap op de juiste plek zit ivm met buitenbaarmoederlijke zwangerschap in Januari!
    Ihopeso

14. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hier een eerste echo gehad met +/- 4 weken. Was een (nog) leeg vruchtzakje te zien. 3 weken later een garnaaltje met kloppend hartje.

15. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Wauw super! En inmiddels alweer 27 weken zwanger zo te zien! Gefeliciteerd!!

16. singa

singa Niet meer actief

Hier een echo met 5 weken en 3 dagen. Bij mij was er al een vruchtzakje te zien. Met 7 weken en 4 dagen weer een echo en toen een hartje gezien.

17. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik had mijn eerste echo met 6w3d, een mooi kloppend hartje te zien!

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Spannend om te horen! Ik mag volgende week voor het eerst, omdat ik in de eerste zwangerschap een klein amnionstrengetje had. Ik word erg nerveus van de gedachte dat het nu misschien weer zo is en dat ie dan eventueel langer is... dus ze zei, dan gaan we met ongeveer 8 weken even rond kijken, want dan kunnen we al redelijk wat zien. Ik ben echt benieuwd. Wel net gehoord dat een nichtje een leeg vruchtzakje had, dus ben wel extra zenuwachtig nu.. maar goed - stress is niet goed, dus probeer maar gewoon van het idee te genieten dat we volgende week al even mogen kijken.

19. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik heb vanmiddag om 10 voor half 4 onze 2de echo met 6.3 week ben echt benieuwd en hoop dat we een hartje kunnen zien. krijg je trouwens standaart een foto mee?

20. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb bij de echo op 6 weken geen foto meegekregen. Bij 7.4 weken dan weer wel.
    Die foto kon me gestolen worden, het hartje klopte....dat beeld staat in mijn geheugen gegrift :D

Deel Deze Pagina