Ha meiden, Ik heb wat foto's gemaakt van mijn echofilm van 13weken5dagen. Je kijkt tussen de benen van onderaf. Ik denk duidelijk een jochie te zien, maar zijn er ook die dit anders zien? Misschien moeders van meisjes die zo'n vroege echo gehad hebben? (ik wil graag gaan shoppen en vindt t nog zo lang duren tot die 20 weken En ja, ik weet het, ik ben ongeduldig!)
kan nog vanalles zijn een meisje ziet er rond die tijd ook zo uit door gezwollen onderdelen daar en een uitstekende clitoris
Ik zou er eerlijk gezegd ook mee wachtten. Heb er genoeg gezien die echo's hebben gehad tussen de 13 en 15 weken en werd gezegd een jongen. 20 weken echo was het toch ineens een meisje Meisjes hebben namelijk ook uitsteeksel en zijn rond die periode daar ook helemaal opgezwollen waardoor het lijkt op een jongen.
Ik neig naar een jongentje zo te zien .. maar goed ik ben een leek wat dat betreft Hier is mijn foto van 15 weken 3 dagen kan je beetje vergelijken misschien ?
Ik zou het er niet op gokken hoor, want zo zag ons meisje er ook uit bij 15 weken. Zolang je geen balletjes ziet, weet je echt niets zeker! Je zou met 17 weken nog een geslachtsbepalingsecho kunnen doen?
Dank voor jullie reacties! Danitjuh, op jouw echo zie je idd duidelijk een piemel. Maar met 15 weken is het geslacht ook iets meer ontwikkeld volgens mij. Melissa, ik dacht dat ik de balzak ook zag op, bijv. op de 1e foto. Heb jij die echo nog van jouw dochter? Ben benieuwd! Ik denk er nu wel over om eerder dan 20 weken geslachtsbepaling te laten doen!
Why not to have a Gender Scan in the 14th week.... - In-Gender.com Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com Bij deze links zie je duidelijk dat het bij die termijn nog hetzelfde eruit ziet, je kunt dus ook een meid krijgen.
@Marieke, nou zeg, je zou echt zeggen dat het op die echo's een jongen is! Nu snap ik waarom ze zeggen dat meisjes en jongens hetzelfde lijken op het begin.
hoi visje ben even jou echo aan het bestuderen maar vind de bult tussen de benen teveel naar links liggen toch misschien een navelstreng die ertussen loopt heb je binnenkort nog een echo