Echo 16w en geslacht nog onbekend.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 4days, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat bleek het later te zijn? (na vage echo rond 16w)

1. Meisje

2. Jongetje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik had vandaag (3D) echo, met 16w1d, maar het geslacht was nog niet duidelijk... Ze zag wel een soort bobbel, maar ze durfde niet te zeggen of dat nou het balzakje en plassertje was, of opgezwollen schaamlipjes...

Bij wie was het rond deze termijn ook niet duidelijk?
    En wat bleek het uiteindelijk te zijn?

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik kan er nog niet op antwoorden.
    ik heb die ech morgen namelijk.

Mag je niet terug komen?

Want waar ik heen ga zei die vrouw als we het niet kunnen zien mag je na 1 week terugkomen....

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hier zagen ze het bij de meiden met 15 weken. nu hebben ze met 13 weken gezegd dat het een jongen is. heeft ze wel goeie apparatuur? en mag je idd nog een keer terug komen? nog maar weinig gehoord dat het nog niet goed zichtbaar is met 16 weken.

zou vragen of je terug mag komen, of ergens anders eens gaan kijken

4. 4days

4days Niet meer actief

Ja ze zei uit zichzelf al kom maar over een week terug. ;)
    Maarja, ongeduldig he. :D

5. Alita

Alita Niet meer actief

in principe kan het vanaf 16 weken maar je kleintje moet het wel laten zien natuurlijk!!!
    Daarom wachten wij gewoon lekker tot de 20-weken echo heb je ook geen mischien!!

6. Seth

Seth Niet meer actief

Denk dat ze daarom bij babyview pas de garantie geven vanaf 18 weken.....
    moet dus nog ff geduld hebben.... :)

kan je niet helpen...maar iig succes met wachten..!!!

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb met 15 weken en 2 dagen een geslachtsbepaling gehad en toen zagen ze het niet. Toen heb ik er weer 1 gehad met 17 weken en 2 dagen en toen zagen ze het weer niet! Achteraf denk ik dat het aan het echobureau lag.
    Met 19 weken en 2 dagen heb ik de 20 weken echo gehad en toen was er geen twijfel over dat het een meisje was. Gister is dit nogmaals bevestigd met 21 weken en 1 dag omdat ik gevraagd was door een student echoscopiste voor haar studie. Wees gerust ze gaan het met de 20 weken echo wel zien!

8. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik ben ook bij BabyVieuw. Maar mocht toch terug komen, ondanks dat ik pas 16 weken zwanger ben. (en ze dus nog geen garantie gaven)

Cindy24 -> Hihi, nu maar hopen dat hij of zij de beentjes niet dicht knijpt op de 20 weken echo. ;)

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Geslacht zien met 13 weken kan alleen via de NUB theorie. Hebben ze dat dan toegepast? Want met 13 weken steekt er altijd iets uit, ligt alleen aan de stand van dit "uitsteeksel" om te bepalen wat het geslacht waarschijnlijk is.

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Cossy uhm nee hoor hahaha, ik spring net zolang tot ze opengaan!!
    @Astrid blijkbaar kon die mevrouw bij prulleke het wel al zien?

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Bij demi zagen ze het met 17 weken zelfs nog niet, maar dat was door hoe ze lag (benen bleven telkens tegen elkaar). Bij de 20-weken echo hebben ze behoorlijk wat op mijn buik moeten duwen, voor de haar benen uit elkaar deed en ze zagen dat het een meisje was.

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik had vandaag precies hetzelfde. Had samen met een collega naar het geslacht gekeken. Je kon prima tussen de benen kijken, maar het was niet overtuigend een piemeltje, maar ook niet overtuigend schaamlipjes. Het zal dan nog wel net iets te vroeg zijn, bij 15+6, maar het is irritant, want ik ben zo nieuwsgierig!!!!

Ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou worden. Iedereen om me heen denkt dat. Ik heb al 2 keer over een jongen gedroomd, mijn moeder en schoonzusje hebben het ook gedroomd.

Maar als je geen piemeltje ziet, is de kans toch groter dat het een meisje is, of werkt dat niet zo???

13. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij wel krokodilletje een meisje is minder makkelijk te zien een jongen is overduidelijk! Ik dk dat je een meisje krijgt hoor!! En ja goed dromen zijn maar dromen he?

Waar werk jij dan dat je echo`s kan maken?

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    In een ziekenhuis, Cindy, vandaar :)

15. Seth

Seth Niet meer actief

niet altijd..... mijn broertje ZOU volgens de echo een zusje zijn....:D
    tis dat mijn moeder een vwp had gedaan...paar dagen later uitslag kreeg en daar dus mannelijk dna in zat.... anders had hij in het roze gelegen....:D

16. Alita

Alita Niet meer actief

Hoelang is dat geleden Seth?

17. Alita

Alita Niet meer actief

ben jaloers!!!

18. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... uhhh 15 jaar..... MAAR mijn moeder liep toen onder medische begeleiden bij gyn en had elke keer echo's.... de echo's (2d) is niet veel veranderd sindsdien....
    Bij zus hadden ze het goed (4 jaar daarvoor)

moet zeggen dat ze het geslacht bij vriend van ons... (zou zoon zijn, was dochter...4 jaar gelee) ook verkeerd hadden....

en bij de pretecho die ik had in februari.. zat ook een stel die lijkbleek eruit kwam.... hun dochter bleek opeens een zoon te zijn....:D
    die hadden dus alles roze....

gebeurd echt wel meer.... ook NU nog... (lees het hier ook wel meer)

Soms zit het piemeltje zo "geplakt" dat het lipjes lijken.....
    ze dobberen niet allemaal rond...:D

Deel Deze Pagina