20 wkn echo verpest...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by BuffySummers, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaatje24

kaatje24 Actief lid

Sep 17, 2008
    132
    0
    0
    :confused: :confused: hela hallo zeg hey nou ik zou het niet zomaar over mijn kant laten gaan
    zijn ze nou helemaal van de p gerukt?
    nee hoor
    laat je tanden maar zien
    pff
    nou zeg
    zou zo met je meegaan en ze ff vertellen wat ik van ze vind hoor :evil:
    grrrrr
    bahbahbah en nog 1000x bah

zeker dikke vette klacht indienen
    doen hoor
    echt
    zo mag je niet behandeld worden

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou ja vriendelijk is anders , maar mensen hebben een te hoge verwachting van de 20 weken echo het is puur medisch en geen pretecho, en naar het geslacht kijken is eigenlijk alleen een bonus terwijl veel mensen dat verwachten.. jammer hij had het leuker kunnen brengen maar het blijft medisch..

3. kaatje24

kaatje24 Actief lid

Sep 17, 2008
    132
    0
    0
    oh en tjemig zeg
    is dit in je de praktijk waar je loopt
    nou zou ik zeker met dubbel dikke inkt in je dossier laten zetten dat je die dus niet bij je bevalling wil hebben.

pff dan zou ik nog liever in mijn eentje bevallen
    dan met zo een hork erbij
    niet te geloven
    man ik zit me helemaal op te winden hiero
    en ja 20wkn echo is geen pret echo
    nee is een medische echo
    nou dan zouden ze helemaal rustig de tijd voor je moeten nemen hoor
    gvd pardon my french!
    bij pretecho buro kan je nog klacht indiende en weigeren te betalen en weglopen
    maar bij je eigen praktijk waar pvd ook je verleden toch bekend is
    pff nou ik werd al kwaad toen ik las dat ie zo hard je broek naar beneden trok
    grrrrrrrrrrrr..........moeten ze mij niet flikken hoor
    roep ik gewoon keihard AAAUUUU
    schandalig vind ik het

:evil:
    ik leef met je mee hoor
    dikke knuf en sterkte
    nogmaals laat niet over je lopen hoor
    jij bent de baas
    !

4. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Ik zou het ook ff melden, he je iig je hart gelucht en mss klagen wel meer vrouwen over deze man. En ondanks dat het geen pretecho is, vind ik wel dat ze rekening mogen houden dat iemand die zwanger is in een totaal andere wereld leeft en uitkijkt naar elk moment waarop je je baby kunt zien, dat dat gewoon speciale momenten zijn.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja ik weet idd wel dat het een medische echo is en dat het geslacht idd gewoon een bijkomstigheid is,maar dan nog hoe het allemaal gegaan is zit me niet lekker....Hij maakte ook de opmerking vlaggenstok over t piemeltje van onze kleine :( en hij zei ja dat gebied daar moet je toch wel kennen... :( Maar ik ga wel even kijken of ik er niet bij kan zetten dat ik hen niet bij mn bevalling wil maarja als er op dat moment niemand anders dienst heeft....

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    ja dat was ook idd het geval de kleine weer zien :D en ook gewoon weten dat alles in orde is!

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat is waar maar een broek verder naar beneden rukken zonder aan TS te vragen of zij haar broek verder naar beneden wil doen en zoals er over het geslacht werd gepraat kan echt niet, medisch of niet.

en daarbij staat er in haar dossier dat ze in het verleden wat heeft meegemaakt waardoor het nu gewenst is dat er voorzichtig met haar gevoel omgegaan wordt.

deze man is echt tever gegaan.

8. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Jeetje wat een belachelijke opmerking en handelingen van die vent zeg! Ik begrijp ook heel goed dat je in eerste instantie te overdonderd bent om er iets van te zeggen.

Ik weet natuurlijk niet wat je verdere ervaringen bij die praktijk zijn, maar ik zou serieus overwegen om naar een andere verloskundigepraktijk te gaan.

Het allerbelangrijkste bij je zwangerschap is dat je je op je gemak voelt en dat lukt bij hem (en zijn vrouw) duidelijk niet. En stel je voor dat je hem toch krijgt bij je bevalling.

Sterkte meid. Maar ik denk dat ik bij dit gedrag een brief aan hen zou schrijven dat ik me daar niet meer prettig voel en dat je naar een andere verloskundigepraktijk gaat. Want ook al heb je meestal wel een aardige verloskundige, iemand werkt wel bij die praktijk en dat is ontoelaatbaar toch?

Misschien kun je op internet meer nare verhalen vinden over die man of zijn praktijk? Google hem eens...

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Allereerst: super dat de echo op zich er goed uitzag, en dat je een jongetje krijgt! Hoop dat je daar ondanks alles toch van kunt genieten.

Ik accepteer van niemand dergelijk gedrag. Niet van de groenteboer en niet van de hoogste professor gynaecoloog. Tuurlijk is het een "medisch gerichte" echo, maar ook hier gelden bepaalde fatsoens- en respectnormen. Als ik me daar in mijn vak niet aan houdt, krijg ik ook een klacht aan m'n broek! Melden dus die vent... als je niet van je laat horen, zullen anderen na jou misschien zo'n zelfde nare ervaring met hem hebben.

Veel plezier met je pretecho!

Liefs Monique

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Absoluut melding van maken....belachelijk dat hij zó respectloos met jullie om is gegaan :confused:
    Medisch of niet-medisch....respect en fatsoen is toch niet teveel gevraagd?

Succes meid!

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Aaliyah, dit is echt niet de normale gang van zaken hoor! Sluit me ook helemaal aan bij Monique en de andere meiden. Goed van je dat je gaat bellen. Wees niet te ´vriendelijk´, laat gewoon eerlijk weten wat jou dwars zit. En vergeet niet te noemen dat JIJ het onprettig vond hoe hij aan je kleding kwam. (maakt dus helemaal niet uit hoe HIJ het bedoelde of zag)
    Heb nu 2 keer een 20-weken echo gehad, en het is echt belangrijk dat je duidelijke uitleg krijgt, dat je gerustgesteld wordt en dat je op je gemak je vragen kunt stellen en opmerkingen kunt maken. Van zo´n behandeling als bij jou zou ik ook een kater hebben!

succes en gefeliciteerd!
    Amber

12. Pippa2

Pippa2 Actief lid

Nov 11, 2008
    444
    0
    0
    Aaliya.. wat een rot vent zeg! Ik zou er ook wat van zeggen hoor. Ken je niet meer mensen die bij hem zijn geweest en ervaringen over hem hebben? Want misschien had hij een rot dag ofzo (ik roep maar wat) Maar dan hoef jeje niet al teveel zorgen te maken over de bevalling mocht je hem krijgen.

Een vriendin had een vk die ze ook totaal niet mocht. En ja je raad het al ze had haar ook bij de bevalling maar ze zei dat die vk juist heel goed was bij haar bevalling. Ik zeg dit om je hopelijk een beetje gerust te stellen. Niet om het voor hem goed te praten.
    Ik heb trouwens dezelfde vk als mijn vriendin gehad vond het ook maar een vaag mens en ook zo raar op mijn vragen reageren alsof ik achterlijk was dat ik het niet wist. Maar toen ik het er met die vriendin over had en ze dat zei voelde ik me wel wat beter!

Laat je nog even weten hoe het gesprek gaat?

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Snap het ook wel hoe je je voelt medisch of niet medisch. Maar iemand moet echt niet zomaar aan me broek zitten zonder het te vragen. Gatver! Totaal respectloos.

Dat het medisch is snapt ze ook wel denk en ze verwachte denk ik ook niet een feestje ofzo want zo'n echo is al zenuwslopend maar dan zo behandeld worden. Sorrie hoor dat je een keertje saggo ben oke maar reageer dat niet in je werk af. Vind het erg onprofessioneel.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb hem even gegoogled maar kon niks vinden althans niet zo gauw praktijk op zich (partera) staat wel goed aan geschreven maar precies die 2 zijn gewoon vreselijk..Ik ga iig morgen bellen en dan laat ik jullie zeker weten hoe het is gegaan! En wat ze zeiden.

15. mymiracle

goed zo! succes morgen ;)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nou meiden ik heb gebeld en die telefoniste deed er al raar over... :( Ik heb heel mn verhaal gedaan en toen zei ze doodleuk wat wil je er mee doen? Uiteindelijk kwam ze ermee dat ik wel een gesprek kon krijgen met 1 van de 2 en dat ze het iig aan hen zou melden mijn verhaal. Maar ze vroeg of ik er telefonisch over gebeld wilde worden dus ik had nee gezegd ik wil ook dat mijn vriend erbij is maar die moet er wel weer vrije uren voor opnemen. Hij gaat nu even bellen met de praktijk want ik ben verbaal aan de telefoon ook niet zo mondig en hij weet precies hoe ie dingen moet zeggen.
    Ze zei ook nog dat mijn vriend wel had kunnen zeggen dat ie wat harder moest praten, dus ik zei nou hij was ook een beetje overdonderd door alle andere dingen...Want ja zij wisten wel dat hij soms wat harder moet praten, ja als je dat weet waarom doe je dat dan niet?
    Dus ik meld ook nog wel even hoe het gesprekje van mijn vriend ging,

17. mymiracle

goed gedaan! toen ze zei wat wil je ermee doen had je een klacht indienen kunnen zeggen, wie weet doet je vriend dat nog ;)

hou ons op de hoogte :) bellen was vast al heel wat voor je of niet?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja idd bellen was al heel wat ik wilde gisteren al bellen maar dat durfde ik dus niet omdat ik vaak niet goed uit mijn woorden kan komen maar miss kwam het nu wel extra omdat het toch over uitspraken gaat die nogal intiem zijn zeg maar en dat maakt het wel extra lastig ik ben nu in spanning aan het wachten wat mijn vriend mij zo gaat vertellen...

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Je niet laten doen meid!
    Wat hij heeft gedaan is idd niet normaal.
    Ok het is een medische echo maar ik heb m toch prettig ervaren.
    Wat een zak!
    Laat ze anders ff naar mij terugbellen haha, hormonen en frustraties genoeg hier! :)

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wa ik niet begrijp is dat ik dit vaker lees en dan lijkt het wel een normale gang van zaken. Onbeschofte mensen die de echo afnemen en mensen die hetgauw afraffelen. Het is niet alleen heel mooi voor de ouders om het kleintje weer te mogen anschouwen maar ook medisch erg belangrijk dat er goed gekeken word naar je bbay. Dat er dus mensen zijn die dit beroep doen en er blijkbaar geen plezier aan beleven begrijp ik niet. Zoek dan ander werk. Ik had gehoord dat er te weinig mensen zijn die de medische echo kunnen doen maar dat hoeft niet te betekenen dat hij zo onbeschoft hoeft te doen tegen jullie.Dat die man dit elke dag doet en het niet meer bijzonder voor hem is hoeft niet te betekenen dat het voor jullie niks voorstelt? je kijkt erg uit naar zo'n echo en jullie hebben er niet voor geleerd te zien wat het word. Dus hoeft hij zeker niet zo onbeschoft te doen tegen jullie. ik zou bellen erheen om een nieuwe afspraak te kunnen krijgen (hopelijk lukt dat) want dit maak je maar weinig mee in je leven en als je er zo op terug moet kijken is dat gewoon erg kut 9sorry voor het woord).
    Ik vind het heel sneu voor jullie en hoop dat jullie op herhaling mogen en dan goed en met mooie foto's naar huis gaan.

Share This Page