20 wkn echo verpest...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by BuffySummers, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wat een ongelofelijke botte mensen zitten daar zeg.
    Ik ben mondig genoeg en zou het dus echt niet laten gebeuren.
    Oke een 20 weken echo is geen pret gebeuren maar normaal fatsoenlijk doen en zeggen wat er word gezien is heel normaal hoor.
    Ben bij de 20 weken echo van mijn beste vriendin geweest en daar hebben ze echt een uur lang gekeken en verteld wat ze zag en wilde zien.
    Niertjes, maag, lippen, blaas en wat nog meer.

Hoop dat je vriend met goed nieuws komt.

2. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Ja ik had gisteren een 20 weken echo !
    En die is echt heel erg goed gegaan die mevrouw was tervreden en we moesten ook lachen enzo .. !
    Ze lach het goed uti en als ik iets vroeg gaf ze heel duidelijk antwoord .. !
    Dus hoop dat je het ook nog een keertje goed mag ervaren (K)

Groetjes

3. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    tjonge zeg... over afgesdtompt op je wek gesproken. kijk het is geen pretecho maar een beetje fatsoenlijker had hij wel kunnen doen. en mooie foto's hebben wij er helaas ook niet aan over gehouden. maar we werden wel vriendelijk behandeld en men nam de tijd voor ons. ik zou zeker zeggen dat je je heel onprettig voelde en wellicht is het een optie om te wisselen van vk praktijk. kweet niet of dat kan bij jullie. je zult hem of vrouwlief straks maar aan je bevalling hebben staan. ppfftt....

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Jeetje meid. Goed van je dat je gebeld hebt.

Ik had bij mijn eerste zwangerschap met mijn eerste echo van 10 weken ook zo'n loser. Een man die binnen 5 min klaar was met de echo en erg bijdehand was naar ons toe. 1 foto gekregen wat heel onduidelijk was.
    Gelijk klacht ingediend bij mijn VK en ze hadden al meer klachten gekregen over hem en is uiteindelijk ontslagen omdat hij zo bot was.

Jij hebt het recht om een goed en uitgebreid echo te hebben en dat alles uitgelegd word aan je.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Ik zou ook een andere praktijk zoeken. Je moet je toch op je gemak voelen bij je VK.

Kun je ook niet ergens een klacht indienen? Ik heb bij de huisarts en fysio wel eens zo'n folder zien liggen dat je klachten kon melden. Weet alleen niet meer wat dat nu was.
    Heb ff gegoogled:

Klachtenprocedure
    Regeling klachten behandeling van de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen (KNOV).

"Indien u klachten heeft over de verloskundige hulp van, of over de bejegening door uw verloskundige, dan is het aan te raden eerst met de verloskundige zelf daarover te praten.

Als een gesprek onverhoopt niet mogelijk is, of als een gesprek het probleem niet oplost, bestaat de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de klachtencommissie van de KNOV.

De KNOV-klachtencommissie:
    heeft geheimhoudingsplicht
    behandelt uw klachten onafhankelijk
    hanteert het beginsel van hoor en wederhoor van klager en aangeklaagde
    doet geen uitspraak over financiele aangelegenheden
    behandelt geen klachten die bij een andere instantie zijn (of worden) behandeld
    Na de uitspraak van de klachtencommissie blijft het altijd mogelijk zich te wenden tot een rechterlijke instantie, bijvoorbeeld het Medisch Tuchtcollege."

Adres van de klachtencommissie waar ook het klachtenreglement kan worden opgevraagd is:

Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen
    t.a.v.: De Klachtencommissie
    Rembrandtlaan 44
    3723 BK Bilthoven

7. Pippa2

Pippa2 Actief lid

Nov 11, 2008
    444
    0
    0
    En hoe ging het gesprek met je vriend?
    Beetje flauw om te zeggen Wat wil je er mee doen?
    Als jij aangeeft dat je niet prettig voelt dan moeten hun daar toch wat mee doen. Bestaat hun werk alleen maar uit lichamelijke zaken? Op je gemak voelen is erg belangrijk.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nou meiden ik en mijn vriend krijgen een nieuwe echo! Hij heeft toegegeven dat hij fout zat hij zat er ook mee dat kon mijn vriend horen en hij bood gelijk een nieuwe echo aan. Hij had een onsteking in zn kaak ofzo en hij wist dat hij bot was geweest. Dus wij hebben volgende week woensdag een nieuwe echo :D ! Het maakt miss niet goed hoe we het de eerste keer ervaren hebben maar ik ben wel blij dat de fout toegegeven is.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou dat is fijn nieuws. Hopelijk leert de beste man van zijn fouten en is hij de volgende keer ongeacht kaakonsteking of niet wel gewoon goed te pas.

En meid van harte met het feit dat jullie een zoontje krijgen en dat alles er goed uit zag!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Toppie meid; ben je nou niet hartstikke blij dat jij en je vriend gebeld hebben! Ik vind het wel in zijn voordeel spreken dat hij in ieder geval toegeeft dat hij fout bezig was, daar heb je ook lef voor nodig.
    En jullie krijgen lekker een nieuwe echo! Ben echt blij voor jullie! En mondigheid kun je leren hoor, gewoon "oefenen" en doen, net zoals je nu hebt gedaan!

Liefs en ik wens jullie een hele mooie echo. Laat je dan weer weten hoe het was?

Monique

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    He gelukkig meid dat het toch is opgelost.
    En wat miffy inderdaad aangeeft, mondigheid kun je leren hoor.
    Mondig zijn betekend niet dat je respectloos bent tegenover anderen maar dat je weet dat je voor jezelf op kan komen en straks voor je kindje.

Afijn gelukkig is het allemaal goed gekomen.
    Veel plezier woensdag

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi ja ik ben wel mondig hoor maar niet over de telefoon, dan ben ik daar gewoon niet zo goed in. Maar dat kan ik idd nog wel leren en ik heb zeker veel zin in de echo woensdag! Kan echt niet wachten gewoon. :D

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Oke meid dan is het goed.
    kan me voorstellen dat je zin heb in je echo.
    Wilde dat ik weer kon hahaha

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goed dat jullie gebeld hebben, zo'n man moet weten dat hij niet zomaar met dat soort gedrag kan wegkomen, last van zijn kaak of niet, dan had ie maar een dagje thuis moeten blijven, veel plezier met de echo woensdag :) hopelijk wordt dit een mooiere ervaring ;)

15. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Gelukkig dat je nog een keer terug mag komen.
    Heel veel plezier woensdag.
    Ik moet morgen voor de 20 weken echo. Ben benieuwd.

Share This Page