Hoi Meiden, binnenkort hebben wij onze 20wkn echo! Buiten het feit dat we kunnen zien wat het gaat worden. Willen we ook graag weten waar ze naar gaan kijken. Ik heb namelijk van mijn vk te horen gekregen dat ze het helemaal gaan onderzoeken, klopt dit ook? Graag willen wij weten waar ze dan op letten. Liefs, SoSweet
Hoi SoSweet, Wat een leuk vooruitzicht! Een aantal dingen die ze zullen bekijken: - Hartje - Hoofdje - Niertjes - Maagje - Lengte bovenbeen - Buikomtrek - Ruggenmerg - Mondje En zo nog een aantal die ik vergeten ben... Veel plezier alvast!
Thanks! Maar dat is echt een hele hoop! nu maar hopen dat het allemaal goed zit... maar ik zal me daar niet te druk om gaan maken nu. Ik ben benieuwd! Liefs, SoSweet
Idd, ze bekijken al dit soort dingen, ook de blaas, een eventueel hazelipje, open ruggetje etc. Het is dan ook echt een medische echo en geen pretecho zoals velen denken. Het is overigens maar de vraag of je kan zien wat het wordt want het kindje moet er wel goed voor liggen uiteraard. Wees er dus op voorbereid dat ze het misschien niet kunnen zien. Het was voor ons in ieder geval fantastisch! Veel plezier dus gewenst! Liefs Manuela
Ze kijken echt veel na. Maar als ik je vraag zo lees, heb je niet bewust gekozen voor deze echo. Er kan natuurlijk te zien zijn dat er wat mis is met je baby. Wil je dat wel weten?
Hoi Pendrang, Ja wij willen dit allemaal heel graag weten. Maar ik kon nergens terug vinden wat er allemaal werd bekeken vandaar dat ik even nieuwsgierig was wat het nu allemaal zou gaan inhouden. Niet dat we twijfels hebben dat er wat mis zou kunnen zijn, maar je weet immers maar nooit. Wij gaan er natuurlijk vanuit dat alles toppie jobbie is daar beneden! Maar in ieder geval bedankt meiden! Nu weten we in ieder geval wat we kunnen verwachten bij deze echo! Liefs, SoSweet!