hallo verloskundigen gisteren ben ik voor 20 wkn echo geweest alles zag er prima uit, alleen had beebje een wat vergroot maagje zei ze, waarschijnlijk had hij/zij net gegeten volgens die mevr, maar nu moet ik over 1 week terugkomen om nog eens te kijken of het maagje dan goed is want soms zie je dat er een gaatje tussen het maagje en middenrif zit,waarschijnlijk is het gewoon goed ze kon het nu niet goed beoordelen, maar om het uit te sluiten willen ze nog een keertje kijken. nu zit ik toch met de vraag:stel dat er een gaatje zit tussen maag en middenrif wat betekent dit dan? kan dat verholpen worden is dat ernstig?maak me toch wel ongerust. groetjes
hoi Gaby, ik zou me zeker niet ongerust maken. Terug laten komen is een normale procedure. Als ze echt aan een gaatje had gedacht had ze je wel meteen doorgestuurd hoor. Afhankelijk van wat er dan precies wordt gezien (kinderarts kijkt dan mee) kunnen ze zeggen of het ernstig is of niet. Ik zou me nu zeker geen zorgen maken, wacht rustig af tot volgende week. Mirjam
bedankt voor je antwoord, maar kan het dan wel zo zijn dat het komt dat de maag groter is doordat baby net gegeten heeft zoals die mevr vd echo zei? groetjes