lijkt op bloed

Discussion in 'Zwangerschap' started by dromer28, Jun 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    sorry voor de rare titel maar weet niet hoe ik het moet noemen.

ik heb sinds vanmorgen een beetje krampen in mijn buik ( dit heb ik al vaker gehad) ben vanmorgen ook gewoon gaan sporten enz.
    nu net na het plassen met afvegen ( sorry ) een beetje een heel licht roze vaag roze kleurtje op het wc papiertje en een druppeltje van dit wazige licht roze op de wc bril.
    moet ik me nu zorgen gaan maken dat dit een miskraam gaat worden.
    ben nu 11 weken zwanger en ben eigenlijk bijna door de meest onzekere periode heen en nu slaat de stress me om de oren het zal toch niet nu mis gaan.
    niet nu ik eindelijk zwanger ben 1 1//2 jaar.
    hoop zo dat het niks is.
    moest dit even van me af schrijven.

blijf duimen voor een goedde plak baby

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ach jeetje, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu. Maar zou het niet kunnen komen door het sporten? Ik had namelijk zelf ook een aantal weken geleden hetzelfde, en een beetje bruinverlies. Kreeg het na een drukke avond werken (moet veel lopen en rennen soms). Maar toch gaat alles goed hier!
    Ik ben natuurlijk geen dokter, maar misschien dat je nu wat geruster bent. Je zou voor de zekerheid je verloskundige even kunnen bellen?

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

Liefs

3. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    ik heb inderdaad ook wel veel op de loopband gestaan met het sporten.
    ik kreeg eigenlijk volgende week mijn 12 weken echo maar nu heb ik even gebeld en ik krijg hem nu donderdag hoop dat ik dan gewoon een kloppend een hartje te zien krijg.
    maar ik ben al wel wat gerustgesteld.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gelukkig maar :) Het zit hopelijk allemaal wel goed hoor. M'n vk zegt dat je je alleen zorgen moet maken als het echt rood bloed is, en het heel veel is. Ik ga in ieder geval voor je duimen donderdag :)

Liefs

5. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook wel een paar keer van die hele vaag roze afscheiding gehad: ik vond het niet prettig, maar het bleek bij mij niets te zijn.
    Ik zou gewoon je VK (of gyn) bellen voor een extra echo. Heb je er al wel eentje gehad? En wanneer is je volgende gepland?

Liefs,
    Marla

6. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Marla

ik heb al een echo gehad met 8 weken en 3 dagen en nu krijg ik er aanstaande donderdag weer eentje dan ben ik 11 weken en 3 dagen.
    dus na donderdag ben ik als het goed is weer helemaal gerustgesteld.

we willen het ook zondag aan de hele familie gaan vertellen hebben dan groot feest en dan is de hele familie bij elkaar een mooi moment om het te gaan vertellen.

Share This Page