Hey meiden, Ik vraag me af om er meer vrouwen te vroeg of te laat bevallen? Heb van in het begin het gevoel dat ik overtijd ga gaan en dat dit ook het meeste voorkomt. Maar je hoort zoveel verschillende verhalen. liefs
Bij de eerste 41+3, nu bij de tweede zullen ze me waarschijnlijk niet overtijd laten lopen dus dat is niet echt een goede peiling. Minyaweth, in ieder geval succes! Heel lang zal het niet meer duren
Bij de eerste twee bevallen met 35 weken en 6 dagen. Bij de derde bevallen met 41 weken en 1 dag. Kan niet stemmen omdat je maar 1 keuze in mag vullen, dus maar even zo gedaan ! Liefs, Hanneke.
Bij de eerste was ik met 40.3 bevallen en bij de 2de volgend de vk op 40 volgend het ziekenhuis op 41 en volgens mij op 41.3 dit was ivm verkeerde berekeningen van de eerste echo en het niet luisteren naar wat mijn cycles was enz. Van deze kruimel weet ik het nog niet ben er net achter dat we zwanger zijn.
Bij de eerste 40+4 en nu afwachten Ik hoop dat het niet heel lang meer gaat duren, maar ga me eigen niet gek lopen maken door ervan uit te gaan dat het eerder komt. Ze zullen me nu sowieso wel strippen met 40 weken.. als het goed is
bij de eertse met 33,1wk en tweede weet ik nog niet maar weet wel dat als het blijft zitten dat het met 38wk word gehaald