200 mg Clomid... wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Denise85, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Vandaag vertelde de gyn mij dat wanneer 150mg clomid niet aan zou slaan ik 200mg zou moeten gaan slikken, dit verbaasde mij omdat naar mijn weten 150mg de max is. Wie heeft er echter wel 200mg geslikt? Ben ik wel benieuwd naar...

groetjes!

Denise

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Heb het al bij je andere topic gezegd, maar volgens mijn gyn is 150 mg de max.

Gewoon niet doen hoor als je er niet achter staat!

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ook hier, 150 is de max

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Denise,

Ik weet niet was het maximum is maar ik zou vertrouwen hebben in je gyn. Zei weten echt wel waar ze mee bezig zijn hoor!

succes

groetjes vruchtje

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heb het nagekeken in de bijsluiter,
    en daar staat zelfs in dat het maar 1 keer verhoogd mag worden naar 100 mg

mijn gyn gata zelfs niet verder als 100mg

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden, dank je voor jullie reacties, de ene kant denk ik ook vertrouwen in de gyn, die heeft er tenslotte ervaring mee maar aan de andere kant staat het mij tegen omdat ik dus al vaker had gelezen dat sommige gynen niet verder gaan dan 100... dubbel dus... ik denk dat ik het dinsdag zelf pas kan beslissen in goed overleg met de gyn...

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb net de bijsluiter gelezen, mag max 6 maanden max 150 aaneensluitend. Ik heb nu zelf de 6de ronde 150 maar helaas miskraam tussendoor gehad, hierdoor mag de periode verlengd worden.

8. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    Beste Denise,

Ik ben pas met mijn 1e ronde clomid bezig, maar gelijk gestart op 100mg en mijn gyn vertelde dat als dit na 5 maanden niet aanslaat hij de dosis verdubbeld, zou dan dus ook op 200mg uitkomen.

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik dacht ik vertel het toch maar even.

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hier was opzich 150 ook max tenzij het er net tegenaan zat te hikken en de gyno vrij zeker zou weten dat 200 zou aanslaan..

Ik heb het zelf nooit gehad, 150 was max voor mij..
    En dit deed helaas niets.

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    heb ik zeker wat aan! Ik wilde gewoon eigenlijk weten of het vaker gedaan word en dat antwoord heb ik nu dus, sommige gyno's doen het wel maar de grote meerderheid niet...

Deel Deze Pagina