hoi ik ben nu vanaf 2006 zwanger geweest bewust trouwens.... onze eersten zwangerschap is fout gegaan ons zoontje is overleden in de zwangerschap met 38 weken placentaloslating en groeiachterstand onderzoeken gehad niks wees uit veder geen details sorry...... dit was in 2006,2007 werd ik zwanger van mijn dochtertje johwenna, hierna wilden we toch nog wel heel graag in oktober 2008, werd jamilla geboren, nu willen we in april proberen toch nog een keer zwanger te worden........ ik hoop zo dat het nu een jongetje wordt begrijp me niet verkeerd ik zou ook heel blij zijn met een meid.... alleen ik hoop gewoon nu op een gezond ventje ik hoop dat dit zo mag zijn... ik heb geen pil of wat dan ook geslikt na jamilla voor zingen ..... de kerk uit ik hoef dus veder niet te onpillen of wat dan ook in april gaan we beginnen
dank jullei wel ik hoop ook echt voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn zon wondertje is toch het mooisten wat je overkomen kan!
Ik hoop dat je na het verlies van je eerste zoontje een mooi en gezond jongetje mag krijgen (ik snap je wens voor een jongetje)
Ik snap je wens ook! Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jou! ( en voor mij natuurlijk) Mijn dochtertje is van 22 maart 2007 mijn zoontje is van 26 april 2008...ik zou nu 12 weken zwanger zijn geweest en 16 oktober 2009 uitgerekent zijn...maar dat is helaas afgelopen donderdag een miskraam geworden...Nadat ik woensdag in het ziekenhuis ben geweest voor controle of alles uit mijn lijf is, gaan we meteen weer aan de slag! Ik heb het geluk dat we snel zwanger zijn...en nu maar hopen dat het weer snel raak zal zijn! Ik zal duimen! Liefs Najet
hoi najet dank je wel. ik hoop ook echt voor jullie het is het mooisten wat je in je leven kan overkomen ben blij dat je hte snapt niet iedereen doet dat! done dank je wel!