ik heb via iemand op deze site gehoord hoe je zelf kan pendelen. Dat heb ik zojuist gedaan... er komt uit dat ik in april dit jaar zwanger wordt van een jongen nou ik ben ontzettend benieuwd!
ik ook hahaaa.. ik heb t op verschillende manieren gevraagd en dit kwam er telkens uit... pfffff ik heb oko weleens bij een collega gedaan maar dan gewoon met rondjes draaien of heen en weer laten gaan. bij haar kwam uit dat ze 2 meisjes krijgt in totaal (en die heeft ze al) en een andere collega die zou 2 jongens krijgen (heeft ze nog niet) en het leuke is bij die tweede had al eens eerder iemand bij haar gedaan en daar kwam hetzelfde uit...
Spannend.... Ik kreeg vandaag een mailtje binnen van Mink die heeft voor mij gependeld en daar kwam uit april... We zullen zien
zou ik ook wel willen weten.. best grappig al geloof ik dat je ene kind krijgt waneer god wil.. en niet wnaeer zo pendetje dat zegt..
Dames google even op pendelen. We hebben het beleid dat alle pendel topics op slot gaan, zo ook deze. Succes.